جشن عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد! + [پیام ویدیویی سردار برای مراسم ازدواجش]

به تازگی مراسم عروسی عجیب سردار ازمون بدون عروس دوماد در رسانه های مجازی داخلی سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از عجیب ترین مراسم عروسی سردار آزمون در رسانه های مجازی بحث داغی را در بین کاربران ایجاد کرده است. گویا ویدیو مراسم عروسی از راه دور سردار آزمون بدون سر صدا و رقص انجام شده است. در ادامه ویدیویی از عروسی سردار آزمون بدون حضور دوماد و عروس خواهیم دید.

ویدئو ببینید: مراسم عروسی سردار آزمون غوغا بپا کرد [+فیلم]

جشن عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد! / پیام ویدیویی سردار برای مراسم ازدواجش در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است. سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با همسرش در فضای مجازی عمومی کرده است، این بار با خبر مراسم عروسی‌اش خبرساز شد.

ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی چندان غیر قابل تصور نبود به دلیل اینکه سردار چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که قصد ازدواج دارد و به زودی رسماً ازدواج می‌کند.

اما حالا پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدئویی در آن شرکت کرده‌اند!

ماجرای ازدواج سردار آزمون چیست؟

قبل‌تر سردار آزمون بازیکن فوتبال تیم ملی ایران و تیم زنیت روسیه اعلام کرده است که:

اگر خانواده عروس بله را بگویند امسال قصد ازدواج دارم.

ویدئوی ماجرای ازدواج سردار آزمون را ببینید:

البته این مراسم بیشتر یک مهمانی خانوادگی بوده تا یک عروسی؛ مراسم اصلی عروسی سردار چند وقت قبل در دبی برگزار شده که در آن 100 نفر از دوستان و آشنایان نزدیک او حاضر بوده‌اند. در حقیقت می‌توان گفت مراسم دیشب برای آن بخش از اقوام سردار بوده که نتوانستند در مراسم دبی او حضور پیدا کنند.

ویدئو ببینید: مراسم عروسی سردار آزمون غوغا بپا کرد [+فیلم]
مراسم ازدواج سردار آزمون غوغا بپا کرد

سردار آزمون؛ نامی که در نیم فصل دوم به مراتب بیشتر از شش‌ماهه اول فصل شنیده شده است. مهاجم ایرانی که در هفته‌ها و ماه‌های آغازین حضور خود در بوندس‌لیگا شرایط سختی را تجربه کرد، اما حالا به مراتب به بازیکن مهم‌تری برای بایر لورکوزن و سرمربی اسپانیایی این تیم، ژابی آلونسو، تبدیل شده است.

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است. آزمون در رده باشگاهی، سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ وبایر لورکوزن را دارد.

سردار آزمون و همسرش در جشن عروسی خود حضور نداشتند و به صورت ارتباط ویدیویی در مراسم شرکت کردند. در تصویر زیر می‌توانید عکس او و همسرش را ببینید.

عروسی عجیب سردار ازمون
عروسی عجیب سردار ازمون

سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با همسرش در فضای مجازی عمومی کرده است، این بار با خبر مراسم عروسی‌اش خبرساز شد. ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی چندان غیر قابل تصور نبود به دلیل اینکه سردار چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که قصد ازدواج دارد و به زودی رسماً ازدواج می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ببینید : اولین عکس از ازدواج سردار آزمون با عروس بی حجابش! [+عکس]

همسر سردار آزمون ؛ عکس های لو رفته او در میهمانی اروپایی

مراسم ازدواج سردار آزمون

تصویری از مادر سردار آزمون
تصویری از مادر سردار آزمون

مراسم عروسی سردار آزمون دیروز در گنبد برگزار شد؛ مراسمی که عروس و داماد نداشت. درواقع سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه بایرلورکوزن آلمان به صورت آنلاین در مراسم عروسی خود شرکت کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو از مراسم عروسی از راه دور سردار آزمون را ببینید:

 عجیب ترین مراسم عروسی سردار آزمون

اما حالا پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط آنلاین در آن شرکت کرده‌اند!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *