ویدیو : ناراحتی پرویز پرستویی از برخی مردم ؛ دلیل ناراحتی او چیست؟

به تازگی ویدیویی از ناراحتی پرویز پرستویی از برخی مردم در رسان های مجاری وایرال شده است. گویا این ویدیو حواشی زیادی را در بر داشته است.

اخیرا ویدیویی از عصبانیت پرویز پرستویی از لقب سلبریت در فضای مجازی ویرال شده است. گویا دلخوری پرویز پرستویی از برخی مردم حواشی زیادی را برایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

فیلم کامل ماجرای پرویز پرستویی مهران مدیری را خاک و خون کشید؟!

عکس : واکنش پرویز پرستویی به سانسور اسمش در برنامه دورهمی

ناراحتی پرویز پرستویی از برخی مردم

ناراحتی پرویز پرستویی از برخی مردم
عصبانیت پرویز پرستویی از لقب سلبریت

پرویز پرستویی بعد از افشاگری شکیب شجره در مصاحبه با تی وی پلاس درباره سانسور اسمش در برنامه دورهمی نوشت:

“آقای شکیب شجره عزیز، بازیگر خوب و دوست داشتنی، مصاحبه شما رو با عنوان اسم بنده که در «دورهمی» سانسور شد را دیدم، اصلا” شاخ در نیاوردم، چون مجری دورهمی را خوب می‌شناسم، چندین بار از بنده دعوت شد و تمایلی به شرکت در این برنامه نداشتم، خوب این سانسور اسم خیلی غیرعادی نیست!”

عصبانیت پرویز پرستویی از لقب سلبریت

در ادامه می‌توانید ویدیویی از دلخوری پرویز پرستویی از برخی مردم را ببینید:

چندی پیش نیز پرویز پرستویی نامه‌ای اعتراضی به رئیس‌جمهوری نوشت و از درد و فقر و مشکلات مردم و هنرمندان نوشت. پرستویی در صفحه اینستاگرام و در بخش‌هایی از نامه خود نوشت:

“در این یک‌ساله شیوع کرونا که همیشه در هیات دولت با فاصله و رعایت پروتکل‌ها می‌نشینید و برنامه‌های آنلاین می‌گذارید، بنده و گروهمان، قهرمانان یا بهتر بگویم پهلوانان کشور و جهان با کمک‌های مردمی سفرهای دوره‌ای گذاشته‌ایم. برای توزیع ارزاق، ساختن درمانگاه، ساختن خانه برای کپرنشینان، ساختن مدرسه، پروتز برای دست‌های قطع‌شده توسط گاندوها… از خراسان جنوبی و شمالی و سیستان و بلوچستان و استان گلستان و مازندران و گیلان و کردستان و خوزستان و دزفول، آذربایجان و میشه گفت کل کشور را دور زدیم و می‌زنیم. آنچه مشاهده کردیم، فقر مطلق، بی‌خانمانی و بیکاری، بی‌آبی، بی‌هویتی (فاقدشناسنامه، کارت ملی، یارانه)، نداشتن مسکن، درمانگاه، مدرسه و تغذیه بیداد می‌کند.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *