ببینید : تصویری از لادن طباطبایی در کنار عکاسش

به تازگی تصویری از لادن طباطبایی در کنار عکاسش در رسانه های مجازی خارجی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر مشهور داشته است.

اخیرا عکسی پر حاشیه از لادن طباطبایی و عکاسش در رسانه های مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا عکس لادن طباطبایی به همراه عکاسش

تصویری از لادن طباطبایی در کنار عکاسش

اخیرا تصویری از لادن طباطبایی و پیام ایرایی عکاس معروف، در کالیفرنیا آمریکا در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا لادن طباطبایی بعد از مدت ها در فضای مجازی دیده شده است.

لادن طباطبایی متولد 9 اردیبهشت 1349 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از دو تجربه ازدواج خود و فرزند دارد و حالا بخاطر بیماری اوتیسم دخترش ساکن آمریکا می باشد

در ادامه می‌توانید تصویری لو رفته از لادن طباطبایی و عکاسش را ببینید:

تصویری از لادن طباطبایی در کنار عکاسش
عکسی پر حاشیه از لادن طباطبایی و عکاسش

عکس لادن طباطبایی به همراه عکاسش

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون که سه سال قبل از دنیای بازیگری خداحافظی کرده بود تا به خانواده اش با تمرکزی بیشتر رسیدگی کند، در نوروز امسال پرده از راز زندگی شخصی اش برداشت و اعلام کرد ابتلای دخترش به بیماری اوتیسم باعث شده که تصمیم بگیرد با تمرکز بیشتری به نگهداری از دخترش بپردازد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *