جورجینا رودریگز صاحب اولین ماشین ویژه شد [+عکس]

به تازگی شایعاتی مبنی بر ماشین ویژه جورجینا رودریگز به انشتار رسید که در نهایت تأیید شد که جورجینا رودریگز صاحب اولین ماشین ویژه شد.

به تازگی، تصاویری از ماشین جذاب جورجینا در فضای مجازی و رسانه‌های اسپانیایی و عربستانی تحت عنوان ویژه ترین ماشین جدید جورجینا منتشر شد که عکس جدیدترین ماشین جورجینا رودریگز را نشان می‌دهد.

ماشین ویژه جورجینا رودریگز

ماشین ویژه جورجینا رودریگز
ماشین جذاب جورجینا

در فصل دوم مستند نتفلیکس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو را در ماشینی ویژه می‌بینیم که اولین ماشین از بین 1000 دستگاه تولید شده است. قدرت موتور اسمارت #۱، خودروی جدید و جذاب جورجینا، ۲۶۸ اسب بخار است و موندو دپورتیوو می‌گوید این مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی به تطبیق پذیری و طراحی آن علاقه دارد.

بیشتر بخوانید:

جورجینا رودریگز در لباس عروس

اتاق فوق گران قیمت جورجینا رودریگز !

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، اولین فرد در اسپانیا و یکی از اولین افراد در جهان بود که صاحب شاسی بلند جدید اسمارت #۱ (Smart #۱ SUV) شد. گفته می‌شود این خودروی تمام الکتریکی اولین از میان تنها هزار دستگاه در اروپاست و جورجینا اولین فرد در اسپانیا بود که این وسیله نقلیه را دریافت کرد.

ماشین جذاب جورجینا

در ادامه می‌توانید عکس جدیدترین ماشین جورجینا رودریگز را ببینید:

ماشین ویژه جورجینا رودریگز
ویژه ترین ماشین جدید جورجینا

اسمارت 1 فقط 41200 پوند قیمت دارد و به گفته موندو دپورتیوو، جورجینا اولین فردی در اسپانیا بود که این وسیله نقلیه را دریافت کرد. او در مستند نتفلیکس خود این ماشین را به هوادارانش نشان داد.

در قسمت پنجم فصل دوم مستند، جورجینا به یکی از دوستانش اجازه می‌دهد پشت فرمان بنشیند، اما آنها در ابتدا در روشن کردن ماشین با مشکل مواجه می‌شوند زیرا جورجینا یادش رفته بود که ماشین در حال شارژ است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *