تذکر سمانه پاکدل به بازیگر نوجوان [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر تذکر سمانه پاکدل به بازیگر نوجوان در مراسم معارفه یک فیلم سینمایی منتشر شد که بازتاب‌های گسترده‌ای را به همراه داشت.

در ویدئویی که اخیراً از طعنه سمانه پاکدل به بازیگر جوان در فضای مجازی به انتشار رسیده است، بسیاری از خبرگزاری‌ها، این ویدئو را در خبر تحت عنوان صحبت های سمانه پاکدل با بازیگری جوان که فیلم تذکر دادن سمانه پاکدل نشان می‌دهد را منتشر کردند.

تذکر سمانه پاکدل به بازیگر نوجوان

تذکر سمانه پاکدل به بازیگر نوجوان
طعنه سمانه پاکدل به بازیگر جوان

سمانه پاکدل، هادی کاظمی، محمدرضا علیمردانی و بازیگرانی دیگر به همراه یک بازیگر نوجوان در یک سالن برای معارفه بازیگران یک فیلم سینمایی هستند که در طی اتفاقات این سالن، سمانه پاکدل رو به بازیگر نوجوان به شوخی به او می‌گوید:

شکمتو باید کامل بدی داخل.

بیشتر بخوانید:

خوانندگی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و تصمیم داشت تا رشته هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده‌اش روبرو شد. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

صحبت های سمانه پاکدل با بازیگری جوان

در ادامه می‌توانید فیلم تذکر دادن سمانه پاکدل را ببینید:

 

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *