ببینید: فیلم لو رفته خیانت شکیرا با تام کروز

پس از اینکه شکیرا و پیکه از همدیگر جدا شدند و حواشی زیادی را به وجود آوردند، فیلم لو رفته خیانت شکیرا با تام کروز جنجال‌های زیادی آفرید.

پس از خیانت پیکه به شکیرا و جنجال‌های زیادی که برای یکدیگر درست کردند، روز گذشته، پس از انتشار عکس تام کروز و شکیرا در مسابقات رالی برخی از خبرگزاری‌های خارجی از شایعه خیانت کردن شکیرا به پیکه با تام کروز خبر دادند که خبر خیانت شکیرا به همراه تام کروز را تأیید می‌کند.

فیلم لو رفته خیانت شکیرا با تام کروز

فیلم لو رفته خیانت شکیرا با تام کروز
عکس تام کروز و شکیرا در مسابقات رالی

شکیرا، خواننده کلمبیایی و تام کروز، بازیگر قدیمی هالیوود در میان میهمانان مشهوری مانند راجر فدرر، دی جی خالد، سرنا ویلیامز و دیگران در اتودروم بین المللی میامی حضور داشتند و رانندگان فرمول یک مانند فرناندو آلونسو، لوئیس همیلتون، مکس ورشتاپن، چارلز لکلرک و غیره را تماشا کردند که پس از آن، خبر شایعاتی بر سر رابطه داشتن این دو فرد در برخی از روزنامه‌ها منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

تهدید شدن دوست دختر پیکه توسط شکیرا

اقدام عجیب شکیرا برای نقل مکان به میامی

شکیرا پس از نقل مکان به میامی، در رویدادهای ورزشی مختلف ظاهری شگفت‌انگیز داشته است. ساعاتی پیش، این خواننده در یکی از بازی‌های F1 حضور پیدا کرد. از سوی دیگر، تام کروز تاریخچه آشنایی تا حدودی پیچیده‌ای دارد. این بازیگر 60 ساله در حال حاضر مجرد است اما با نام‌های بزرگ هالیوود از جمله نیکول کیدمن، پنه لوپه کروز، کیتی هولمز و اخیراً هیلی آتول در رابطه بوده و ازدواج کرده است.

با توجه به این واقعیت که شکیرا و تام کروز مجرد هستند، طبیعی است که طرفداران در رسانه‌های اجتماعی با حدس و گمان در مورد احتمال رابطه بین این دو افسانه اوقات خوشی را برای خود سپری کنند.

شایعه خیانت کردن شکیرا به پیکه با تام کروز

در ادامه می‌توانید ویدئوی خیانت شکیرا به همراه تام کروز را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *