ویدیو : تیکه اکبر عبدی به رئیس‌ جمهور ایران

به تازگی ویدیویی از تیکه اکبر عبدی به رئیس‌ جمهور ایران در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که جزء پر بازدید ترین ها قرار گرفته است.

جدیدا ویدیویی از طعنه اکبر عبدی به ابراهیم رئیسی در فضای مجازی وایرال شده است. گویا شوخی اکبر عبدی با رئیس جمهور ایران ، سکانس سریال جدید طنز نیوکمپ می‌باشد. درادامه ویدیویی از شوخی اکبر عبدی با رئیسی خواهیم دید.

تیکه اکبر عبدی به رئیس‌ جمهور ایران

اخیرا “سریال طنز نیوکمپ” در شبکه خانگی میزبان هنرنمایی یکی از سلاطین کمدی ایران اکبر عبدی است. گویا سکانس طعنه اکبر عبدی به ابراهیم رئیسی بسیار در فضای مجازی وایرال شده است.

اکبر عبدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد 4 شهریور 1339 در تهران است که از سال 1360 فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری تلویزیون آغاز نمود. اکبر عبدی دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

در ادامه می‌توانید ویدیو شوخی اکبر عبدی با رئیسی را ببینید:

شوخی اکبر عبدی با رئیس جمهور ایران

اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌ است. از میان افتخارات او می توان به کسب سیمرغ بلورین بازیگر نقش دوم مرد در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ئر سی‌امین دوره جشنواره بین‌ المللی فجر، نامزدی دریافت جایزه در بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *