ویدیو : اجرای ترانه پوست شیر توسط احمد ایران دوست در خیابان

به تازگی ویدیویی از اجرای ترانه پوست شیر توسط احمد ایران دوست در خیابان در رسانه های مجازی وایرال شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از خواندن ترانه پوست شیر توسط احمد ایران دوست در فضای مجازی وایرال شده است. گویا خوانده شدن آهنگ پوست شیر ابی توسط احمد ایران دوست حواشی بسیاری را برای او ایجاد کرده است.

اجرای ترانه پوست شیر توسط احمد ایران دوست

جدیدا ویدیویی از احمد ایراندوست اجرای زنده ترانه پوست شیر ابی توسط خودش در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. احمد ایراندوست بازیگر نقش غول برره از بادیگاردی جنیفر لوپز, ماریا کری میگوید و همینطور ماجرای ازدواج با خواهر دو شهید.

احمد ایراندوست بازیگر مشهور ایرانی به ویژه در فیلم های طنز است. احمد ایراندوست با بازی در نقش غول برره شناخته شد. احمد ایراندوست در فضای مجازی نیز فعال است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خواندن ترانه پوست شیر توسط احمد ایران دوست را ببینید:

خوانده شدن آهنگ پوست شیر ابی توسط احمد ایران دوست

احمد ایراندوست متولد خرداد ماه سال 1349 در آبادان بازیگر سینما و تلویزیون میباشد که قبل از بازیگری در ایران به عنوان بادیگارد در هالیوود و بالیوود مشغول بوده است. او به گفته خودش قبلاً قهرمان بوکس بوده که در سال 1368 به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد، پدرش، شهاب ایراندوست هم از قهرمانان کشتی هم دوره غلامرضا تختی بوده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *