ویدیو : توهین گوگوش در کنسرت کویت به ایرانی ها

به تازگی ویدیویی از توهین گوگوش در کنسرت کویت به ایرانی ها در رسانه های مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا رفتار توهین آمیز گوگوش در کنسرتش حواشی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است. گویا ویدیویی از حرکت زشت گوگوش در کنسرت کویت در رسانه‌ها بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است.

توهین گوگوش در کنسرت کویت به ایرانی ها

ویدئوی منتشر شده از اجرای فالش و عجیب گوگوش خواننده لس آنجلسی در کنسرت کویت بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدئو از کنسرت گوگوش در کویت که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده، اجرای برق آسای این خواننده لس آنجلسی توهین به مردم ایران تلقی شده و اجرای کنسرت بدون تدارک توسط این خواننده تلاشی برای خالی کردن جیب مردم است.

در ادامه می‌توانید ویدیو از حرکت زشت گوگوش در کنسرت کویت را ببینید:

رفتار توهین آمیز گوگوش در کنسرتش

گوگوش، با نام اصلی فائقه آتشین که به عنوان شاه‌ماهی موسیقی ایران، شناخته می‌شود، در 15 اردیبهشت ماه 1329 خورشیدی، در تهران متولد شد. او در موسیقی پاپ ایران نقش مهمی ایفا کرد و بدین‌ترتیب به یکی از خوانندگان مشهور پاپ زن  در میان فارسی زبانان تبدیل شد.

او در نیمه‌ی دوم دهه 70 میلادی، به شهرت خود در صنعت موسیقی دست یافت. گوگوش، با تسلط به چندین زبان، در کارنامه‌ی خود آهنگ‌هایی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، فارسی، ترکی و آذربایجانی دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *