پشت پرده افسردگی مسیح علی نژاد [+جزئیات]

به تازگی ماجرای افسردگی مسیح علی نژاد توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه مطلب سلامتی روحی وخیم مسیح علی نژاد به پشت پرده افسردگی مسیح علی نژاد می‌پردازیم.

کارشناسان مطلع در امور روان شناسی و روان پزشکی را به این تحلیل رساند که افسردگی سابقه دار مسیح علی‌نژاد به حد بحرانی رسیده است. فرد در چنین مرحله‌ای از به‌هم ریختگی روانی، ممکن است به خود یا افراد پیرامون خود آسیب برساند. در ادامه همراه ما بمانید.

پشت پرده افسردگی مسیح علی نژاد

پشت پرده افسردگی مسیح علی نژاد
پشت پرده افسردگی مسیح علی نژاد

روزنامه کیهان به این صورت این خبررا گزارش داده است:

خالی‌بندی فراوان، فریب برخی گروه‌های اپوزیسیون و بالا کشیدن بخشی از بودجه‌های دریافتی از دولت آمریکا در کنار انگشت نما شدن اپوزیسیون، موجب بی اعتمادی به مصی علی‌نژاد و حاشیه‌نشینی و افسردگی مصی علی‌نژاد شد.او آخرین بار در اثر فشار روانی شدید، به داخل ساختمان خالی سازمان ملل رفت و عکسی از خود پشت تریبون و رو به صندلی‌های خالی سالن گرفت و آن را منتشر کرد.

انتشار این تصویر، هر چند سوژه خنده برخی ناظران شد، کارشناسان مطلع در امور روان شناسی و روان پزشکی را به این تحلیل رساند که افسردگی سابقه دار علی‌نژاد به حد بحرانی رسیده است. فرد در چنین مرحله ای از به‌هم ریختگی روانی، ممکن است به خود یا افراد پیرامون خود آسیب برساند.

سلامتی روحی وخیم مسیح علی نژاد

معصومه علی‌ نژاد قمی زادهٔ 20 شهریور 1355 است که با نام مسیح علی‌ نژاد شناخته می‌شود. پدرش کشاورز و مادرش خیاط است و دو تا برادر و دو خواهر بزرگتر از خود نیز دارد. وی خبرنگار، روزنامه‌ نگار، نویسنده، مجری تلویزیونی و فعال حقوق زنان ایرانی-آمریکایی است. او خبرنگاری را از سال 1378 وقتی 23 ساله بود با روزنامه همبستگی شروع کرد. او سپس خبرنگار خبرگزاری ایلنا شد سپس در روزنامه های شرق، اعتماد ملی، هم میهن و چندی روزنامه نیز نوشته های منتشر می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *