ببینید: عکس مهران غفوریان و همسرش در کنار سیاوش قمیشی کولاک کرد! +[ماجرای عصبانیت شدید مهران غفوریان]

عکس مهران غفوریان و همسرش در کنار سیاوش قمیشی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را در بین کاربران داشته است.

اخیرا تصویری مهران غفوریان بازیگر خوب ایرانی به همراه همسرش منتشر شده است که به شدت پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید مهران غفوریان و همسرش همراه ما بمانید.

عکس مهران غفوریان و همسرش در کنار سیاوش قمیشی

عکس مهران غفوریان در کنار سیاوش قمیشی

به گزارش منابع خبری:

مهران غفوریان بازیگر توانمند و طنز ایرانی، عکسی از خود و همسرش در کنار سیاوش قمیشی در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه می‌توانید عکس مهران غفوریان و همسرش با سیاوش قمیشی را مشاهده کنید:

عکس مهران غفوریان و همسرش در کنار سیاوش قمیشی
عکس مهران غفوریان و همسرش در کنار سیاوش قمیشی

بیشتر بخوانید:

ببینید: عکس پدر مهران غفوریان را تا حالا دیده اید؟! +[جشن تولد دیدنی برای مادر مهران غفوریان]

حضور مهران غفوریان و باجناقش در قسمت ابتدایی برنامه مهلا + زمان پخش

عصبانیت مهران غفوریان از کثیف شدن تیشرتش

مهران غفوریان که در برنامه حامد آهنگی شرکت کرده بود از کثیف شدن لباس 25 میلیونی اش ناراحت شده است. مهران غفوریان, بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال 1380 با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ناراحتی مهران غفوریان از خراب شدن تی شرتش را ببینید:

از کوره در رفتن مهران غفوریان برای تیشرتش

مهران غفوریان بازیگر و کمدین مشهور ایرانی است. مهران غفوریان بارها اعلام کرده که عاشقانه همسر و دخترش را دوست دارد. مهران غفوریان متولد سال 1353 است. مهران غفوریان یک فرزند دارد و اسم دخترش «هانا» است. چندی پیش تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت که خوشبختانه موفقیت آمیز بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس مهران غفوریان و همسرش در کنار سیاوش قمیشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *