فوری : درگذشت حسین زمان خواننده پاپ ایرانی ؛ بیوگرافی حسین زمان

به تازگی خبر درگذشت حسین زمان خواننده پاپ ایرانی سر صدای زیادی را در رسانه های مجازی فارسی ایجاد کرده است. گویا دلیل فوت آن مشخص شد.

اخیرا خبری ناراحت کننده از فوت حسین زمان در رسانه‌های مجازی پخش شده است. گویا حسین زمان و علیت مرگش بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است.

درگذشت حسین زمان خواننده پاپ ایرانی

درحالی که شب گذشته بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی خبر از وخامت حال حسین زمان داده بود صبح امروز گروهی از رسانه ها به نقل از فرزندش خبر از فوت این مهندس پلی تکنیک خوانده و استاد دانشگاه دادند که سال ها قبل موسیقی را بالاتر از رشته مهندسی و فعالیت های سیاسی اش برگزید و به شهرت رسید.

حسین زمان متولد ۱۳۳۸ است. او پیش از انقلاب دانش آموخته مدرسه خوارزمی و دانشگاه صنعتی اصفهان بود که به دلیل فعالیت های انقلابی توسط ساواک بازداشت شد. این مهندس مخابرات پس از آن به آمریکا رفت و ادامه تحصیل داد. بعد از انقلاب به کشور برگشت و به جبهه رفت.

در ادامه می‌توانید تصویری از حسین زمان را ببینید:

درگذشت حسین زمان خواننده پاپ ایرانی
حسین زمان و علیت مرگش

حسین زمان و علیت مرگش

حسین زمان در سال 1378 رسما وارد موسیقی شد و به دلیل فعالیت‌های سیاسی اصلاح طلبانه اش به عنوان سیاسی‌ترین خواننده پاپ شهرت یافت. او پس از 17 ممنوعیت از فعالیت‌های هنری در سال 1398 دو بار در برج میلاد کنسرت داشت. وی شب گذشته پس از طی یک دوره طولانی مبارزه با سرطان درگذشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *