عکس دیده نشده و قدیمی آنجلینا جولی و مادرش

به تازگی عکس دیده نشده و قدیمی آنجلینا جولی و مادرش توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید عکس قدیمی آنجلینا جولی و مادرش را ببینید.

آنجلینا جولی (به انگلیسی:‎Angelina Jolie Voight ‏) متولد 4 ژوئن 1975 بازیگر و مدل آمریکایی و ” سفیر حسن نیت ” سازمان ملل متحد در امور پناهندگان است . او بارها و بارها توسط مجلات و مراسمهای مختلف به عنوان زیباترین و بهترین مادر بازیگر و … انتخاب شده است . همچنین او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب ، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را تصاحب کند .

عکس دیده نشده و قدیمی آنجلینا جولی و مادرش

عکس دیده نشده و قدیمی آنجلینا جولی و مادرش
عکس قدیمی آنجلینا جولی و مادرش

آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود پستی احساسی منتشر کرد. جولی عکسی از کودکی خود در کنار مادرش مارکلین برتراند به اشتراک گذاشت.

این ستاره 47 ساله پیام خود را با این جمله آغاز کرد:

«اگر مادرم زنده بود فردا 73 ساله می شد. من عشق خود را برای کسانی که عزیزانشان را از دست داده اند و قدرت خود را برای کسانی که در حال حاضر برای جان خود و عزیزانشان می جنگند می‌فرستم.»

همچنین جولی پیام خود را با این کلمات به پایان رساند:

«و به سایر زنان میگویم که لطفاً برای مراقبت از خود از انجام ماموگرافی، آزمایش خون و سونوگرافی کم نگذارید. به خصوص اگر سابقه خانوادگی سرطان دارید.»

عکس قدیمی آنجلینا جولی و مادرش

در ادامه می‌توانید تصویر قدیمی آنجلینا جولی و مادرش را مشاهده کنید:

عکس دیده نشده و قدیمی آنجلینا جولی و مادرش
تصویر قدیمی آنجلینا جولی و مادرش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *