ببینید: استوری مینا وحید و پشت پرده گرانی گوشت

استوری مینا وحید و پشت پرده گرانی گوشت جنجال به پا کرد. در مطلب واکنش مینا وحید به گران شدن گوشت می‌توانید عکس واکنش مینا وحید به گرانی گوشت را ببینید.

به تازگی استوری جدید مینا وحید درباره گرانی گوشت توجه زیادی در شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید استوری مینا وحید درباره گرانی گوشت را ببینید. مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد.

استوری مینا وحید و پشت پرده گرانی گوشت

استوری مینا وحید و پشت پرده گرانی گوشت
عکس واکنش مینا وحید به گرانی گوشت

پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد. مینا وحید تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر ادامه داد و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد.

عکس : شاکی شدن مینا وحید از شوخی امیر تتلو

پدر مینا وحید سالهای به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا بود و بعد از تحمل 12 سال رنج بیماری، اردیبهشت ماه سال 95 درگذشت. درگذشت پدر برای مینا وحید با شوک بزرگ روحی همراه بود و باعث شد تا یک سال و نیم از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

مینا وحید (بازیگر سینما و تلویزیون) با انتشار یک استوری و کنایه به گرانی عجیب و غریب گوشت در بازار نوشت:

مدتی بود گوشت نخریده بودم، یهو امروز انگار مثل اصحاب کهف، از غار درومدم.

استوری مینا وحید درباره گرانی گوشت

در ادامه می‌توانید واکنش مینا وحید به گران شدن گوشت را ببینید:

استوری مینا وحید و پشت پرده گرانی گوشت
عکس واکنش مینا وحید به گرانی گوشت

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *