عکس جدید و جنجالی باران کوثری ؛ عکس دیده نشده از معتمدآریا و باران کوثری در کنار هم

عکس جدید و جنجالی باران کوثری خبرساز شده است. این بازیگر درحالی با پوشش اختیارییست که کمی قبل پرونده قضایی به علت کشف حجاب برای او تشکیل شده است.

به تازگی عکسی از باران کوثری با حجاب اختیاری منتشر شده است که توجه زیادی در شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید. باران کوثری بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است.

عکس جدید و جنجالی باران کوثری

عکس جنجالی باران کوثری بدون حجاب اجباری

تصاویر حضور باران کوثری بدون حجاب اجباری در مراسم تشییع حسام محمودی، همکار خود، در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد. پرونده باران کوثری برای رسیدگی به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.

عکس جدید و جنجالی باران کوثری

عکس دیده نشده از معتمدآریا و باران کوثری

باران کوثری فرزند جهانگیر کوثری (تهیه کننده، فوتبالیست سابق، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار) و رخشان بنی اعتماد از تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشورمان می باشد و یک برادر بزرگتر به نام تندیس دارد. باران کوثری از بازیگران مجرد کشورمان می باشد که تاکنون ازدواج نکرده است.

فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 7 آبان ماه سال 1341 در تهران به دنیا آمد. این بانوی هنرمند کشورمان با نام اصلی سیمین از چهره  های شناخته شده دنیای هنر است که در خانواده ای هنر دوست متولد شد و فرزند چهارم این خانواده است و ذوق و شوق علاقه خانواده به هنر در وجود او هم ریشه دواند و او را به سمت دنیای هنر رهنمون ساخت.

تصویر معتمدآریا و باران کوثری

در ادامه می‌توانید عکس باران کوثری و معتمدآریا را مشاهده کنید:

عکس جدید و جنجالی باران کوثری
معتمدآریا و باران کوثری در کنار هم

بیشتر بخوانید:

 

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *