ویدیو : قلب فرستادن متین ستوده برای امیرحسین رستمی در برنامه تلویزیونی

به تازگی ویدیویی از قلب فرستادن متین ستوده برای امیرحسین رستمی در برنامه تلویزیونی در فضای مجازی منتشر شده که بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از عاشقانه های امیرحسین رستمی و متسن ستوده در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا ویدیو عزیزم گفتن های متین ستوده به امیرحسین رستمی حواشی زیادی را برای این دو هنرمند ایجاد کرده است. در ادامه عشق بازی متین ستوده با امیرحسین رستمی خواهیم دید.

قلب فرستادن متین ستوده برای امیرحسین رستمی

متین ستوده بازیگر کشورمان راز خود را درباره بیماری اتک پانیک یا حمله وحشت خود فاش کرد و درباره ابتلا به بیماری پانیک که از سال 1393 درگیر آن بوده توضیحاتی را در گفتگو با مجله تی وی پلاس ارائه کرد. اخیرا نیز در برنامه تلویزیونی شرکت کرده که با عزیزم گفتن های متین ستوده به امیرحسین رستمی حواشی زیادی را برای خودش ایجاد کرد.

سریال “لیسانسه ها” که از شبکه سه سیما پخش می شد یکی از سریال های موفق و پرطرفدار بود که قبل از به اتمام رسیدن آن، خبرهایی در رابطه با ساخت فصل های دیگر آن منتشر شد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از عزیزم گفتن های متین ستوده به امیرحسین رستمی را ببینید:

عشق بازی متین ستوده با امیرحسین رستمی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *