ویدیو : تقلید صدای گوهر خیراندیش توسط کمند امیرسلیمانی

به تازگی ویدیویی از تقلید صدای گوهر خیراندیش توسط کمند امیرسلیمانی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را داشته است.

اخیرا کلیپی از برنامه‌ای در رسانه‌ها پخش شده که در آن تقلید صدای معرکه گوهر خیراندیش توسط کمند امیر سلیمانی را می توان دید. گویا تقلید صدای خنده‌دار گوهر خیراندیش توسط کمند امیرسلیمانی حواشی زیادی را نیز به همراه داشته است. در ادامه تقلید صدای باورنکردنی گوهر خیراندیش توسط خانم بازیگر خواهیم دید.

تقلید صدای گوهر خیراندیش توسط کمند امیرسلیمانی

تقلید صدای بامزه گوهر خیراندیش توسط کمند امیرسلیمانی در یک برنامه تلویزیونی را ببینید. کمند امیرسلیمانی 16 خرداد 1352 در تهران متولد شد. کمند امیر سلیمانی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 می‌باشد. کمند امیر سلیمانی با بازی در نمایش “سنجاب‌ها” در سن 7 سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می‌آید.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تقلید صدای باورنکردنی گوهر خیراندیش توسط خانم بازیگر  را ببینید:

تقلید صدای خنده‌دار گوهر خیراندیش توسط کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی در سال 1360 به تلویزیون آمد و در سال 1365 در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت. کمند امیر سلیمانی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *