ماجرای طلاق ستاره سادات قطبی از شوهر پیرش + [تصاویر]

اخیرا تصویری از شوهر پیر ستاره سادات قطبی در رسانه‌های داخلی پخش شده که بحث داغ طلاق ستاره سادات قطبی از شوهرش را مطرح کرده است.

طلاق ستاره سادات قطبی از شوهرش

ستاره سادات قطبی، مجری و همسر شهرام شکیبا در یک برنامه تلویزیونی از ماجرای طلاق خود از همسر اولش پرده برداشت. وی در قسمتی از این برنامه گفت:

طبق توافقی که با همسر سابقم داشتم؛ مهریه ام را بخشیدم و یک آپارتمان هم به نامش کردم تا حضانت پسرمان با من باشد. ولی او من را فریب داد و روز دادگاه حضانت پسرم را به من نداد.

البته خانم قطبی بعدها توانست حضانت پسرش را به دست بیاورد. در بخش دیگری از برنامه خانم قطبی گفتند:

به همسر اولم گفتم مهر میخوام نه مهریه … لطفا بهم بگو دوست دارم، باهام حرف بزن … او حتی اسمم رو هم صدا نمیکرد! هیچ عشقی نبود. تو دادگاه فهمیدم سرم چه کلاهی رفته ! هم خونم رو دادم به همسرم و هم پسرم رو

طلاق ستاره سادات قطبی از شوهرش
طلاق ستاره سادات قطبی از شوهرش

عکسی از همسر پیر سادات قطبی

ستاره سادات قطبی از همسر فعلی خود شهرام شکیبا ۱۴ سال کوچک تر است و ۲ پسر نیز از او دارد.

به تازگی عکسی از همسر پیر سادات قطبی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گویا تصویری جنجالی از ستاره سادات قطبی به همراه همسرش جزء پر بازدید ترین ها قرار گرفته و حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است. در ادامه عکس لو رفته از شوهر پیر ستاره سادات قطبی خواهید دید.

ستاره قطبی همسر شهرام شکیبا با انتشار عکسی نوشت:

۹سال پیش یه همچین روزی با هزار و‌ یک دل نگرانی منو آسِد شهرام شکیبا مَحرم هم شدیم.. دارو ندارم تو دنیا یه چمدون تقریبا خالی و ذهنی پر از اما و اگر هااا… اضطراب زندگی قبل همچنان در من بود و هنوز به آرامشی که دنبالش بودم نرسیده بودم..
گاهی بداخلاق و عصبی میشدم اما شهرام هیچی نمیگفت و باحرف هاش منو آروم میکرد.. دو روز بعد از محرم‌ شدنمون دستمو‌ گرفت و برد شمال. آرزوم یه سفر دونفره شمال بود که سال ها انتظارش رو‌ میکشیدم.
تو‌ اون سفر صندوقچه دلم رو باز کردم و هر چی بغض داشتم هر چی حرف داشتم هر چی گریه داشتم همه رو‌ یکجا آوردم‌ بیرون و برای شهرام بازگو کردم…
سرتا پا گوش بود و من عین یه دختر بچه کلاس اولی که دوستاش تو‌ مدرسه اذیتش کردن و برای باباش طنازی میکنه و با گریه ماجرا رو‌ تعریف میکنه تند تند و بی وقفه حرف زدم..
سبک شدم. روحم بعد از سال‌ها تازه شد و‌ سرم سبک شدم. بهم گفت ستاره همینجا روی همین بالکن زیر آسمون خدا کنار این همه درخت خدا رو شاهد میگیرم که برای رسیدن به اونچه که برات شده رویا تمام تلاشم رو‌ بکنم اولین قدمم هم تلاش برای آوردن پسرت امیر علیه.
ستاره جانم میاد روزی که سر سفره بچه ات کنارته .. میاد روزی که مدرسه ببریش و بزرگ شدنش رو‌ ببینی!.. شد… همه قول و قرار هایی که شهرام با من گذاشت شد..
الان چهارساله پسرم کنارمه، دو تا گل پسر ثمره عشقمونه و برای بزرگ شدن علی جان شکیبا و امیرعلی جانم هر دومون داریم زحمت میکشیم.. یه آدمایی هم میان میگن شوهرت پیره، انگار باباته.. بذار بگن گوشمون از این حرف ها پُره.. من عاشق شهرامم هستم و اونم عاشق من.. همین واسه من و شهرام کافیه .. بمونه به یادگار به وقت ۹ سالگیه عقدمون.

در ادامه می‌توانید عکس لو رفته از شوهر پیر ستاره سادات قطبی را ببینید:

تصویری از شوهر پیر ستاره سادات قطبی
عکسی از همسر پیر سادات قطبی

تصویری جنجالی از ستاره سادات قطبی به همراه همسرش

ستاره سادات قطبی دومین بار در سال 1393 وقتی 28 ساله بود با شهرام شکیبا مجری 42 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام صدرا و حسین می باشد. ستاره سادات قطبی سابقه اجرا و بازی در سریال گاندو 2 و نوار زرد 2 را نیز در کارنامه هنری خود دارد. ستاره سادات قطبی اخیرا در فضای مجازی فعال شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

نظرتان را درباره خبر طلاق ستاره سادات قطبی از شوهرش با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *