ویدیو : تمرین های سنگین روناک یونسی در خارج از کشور

به تازگی ویدیویی از تمرین های سنگین روناک یونسی در خارج از کشور در فضای مجازی پخش شده که بسیاری از کابران این فضا را متعجب کرده است.

اخیرا ویدیویی از بدنسازی حرفه ای روناک یوسفی در فضای مجازی وایرال شده است. گویا بادی بیلدینگ روناک یوسفی بسیار دیدنی و چشم گیر می‌باشد. در ادامه ویدیویی از ورزش های سنگین روناک یوسفی خواهید دید.

تمرین های سنگین روناک یونسی

روناک یوسفی که در این فضا به شدت فعاله و مدتی هم میشه فعال تر شده، در ظاهر خود نیز تغییراتی ایجاد کرد! مثلا قبلنا روناک یونسی رو با وجود اینکه از ایران رفته بو اما با لباس و استایل نامتعارفی نمی دیدیم، اما حالا روناک بانو با هررر لباسی که دل تنگش بخواد عکس میذاره و خودنمایی داره. روناک یونسی که به شدت اهل ورزش شده حالا تولید محتوایی با این موضوع هم بسیار داره و عرض اندام میکنه.

اما خب نکته اینجاست که همسر روناک خانوم مربی بدنسازیه و سالهااااست که این ورزش رو دنبال میکنه قائدتا کسی که خودش تا به این میزان عضله سازی داره همسرش هم باید هرکول طور ساخته باشه!

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بادی بیلدینگ روناک یوسفی را ببینید:

ورزش های سنگین روناک یوسفی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *