ببینید : تصویری جدید از آیسان سریال سقوط

به تازگی تصویری جدید از آیسان سریال سقوط در رسانه های داخلی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر تازه کار داشته است.

اخیرا عکسی از آیسان شخصیت سریال سقوط پس از مدت ها پخش شده است. گویا جدید ترین عکس از بازیگر خانوم سریال سقوط حواشی زیادی را برای او داشته است. در ادامه تصویری جدید از الناز ملک بازیگر سریال سقوط در کنار مناطق جنوبی را خواهیم دید.

تصویری جدید از آیسان سریال سقوط

الناز ملک بازیگر خوش آتیه سینمای ایران که این روزها با بازی در سریال نمایش خانگی سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در نقش آیسان به شهرت قابل توجهی دست یافته است. اخیرا نیزدر صفحه اینستاگرامش عکسی از خود منتشر نمود که در فضای مجازی واکنش های مختلفی را در پی داشت.

با انتشار اولین قست سریال نمایش خانگی سقوط که با حواشی مختلفی همراه بود، الناز ملک بازیگر تئاتر بسیار خوش درخشید و با ارائه بازی قابل قبول در قسمت اول این سریال توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری جدید از الناز ملک بازیگر سریال سقوط را ببینید:

تصویری جدید از آیسان سریال سقوط
عکسی از آیسان شخصیت سریال سقوط

جدید ترین عکس از بازیگر خانوم سریال سقوط

الناز ملک در این سریال نقش آیسان را ایفا کرده است، دختری که به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود؛ اما این زوج در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ آنهاست. خانم بازیگر به زبان تُرکی مسلط بوده و در سکانس هایی از سریال امنیتی سقوط به این زبان سخن می گوید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *