ببینید : تصویری از جان سینا و همسر ایرانی تبارش در مراسم افتتاحیه فیلم fast X

به تازگی تصویری از جان سینا و همسر ایرانی تبارش در مراسم افتتاحیه فیلم fast X در رسانه ها مجازی پخش شده که بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

اخیرا جدیدترین تصویر جان سینا در کنار شهرزاد شریعت‌ زاده در فضای مجازی منتشر شده است. گویا تصویری از جان سینما به همراه همسرش شی شریعت زاده مربوط به مراسم افتتاحیه فیلم Fast X میباشد. در ادامه عکسی از همسر جان سینا به همراه خودش خواهید دید.

تصویری از جان سینا و همسر ایرانی تبارش

اخیرا تصویری از جان سینا و همسر ایرانی‌ تبارش، شهرزاد شریعت‌زاده در مراسم افتتاحیه فیلم Fast X در رم منتشر شرده است. شهرزاد شریعت زاده نام همسر ایرانی جان سینا ست که از سال 2019 با یکدیگر وارد رابطه شدند و شب گذشته ازدواج شان را به صورت رسمی برپا کرده و اطلاع رسانی کردند

در ادامه می‌توانید تصویری از جان سینما به همراه همسرش شی شریعت زاده را ببینید:

تصویری از جان سینا و همسر ایرانی تبارش
مراسم افتتاحیه فیلم Fast X

عکسی از همسر جان سینا به همراه خودش

شی شریعت زاده 7 سال پیش تحصیلاتش را در رشته مهندسی الکترونیک و در دانشگاه معتبر بریتیش کلمبیا در کشور کانادا به اتمام رسانده است . پس از آن در شرکتی به نام La Vie En Rose به عنوان دستیار فروش مشغول به کار شده و پس از مدتی کار در این شرکت به موسسه دیگری به نام Alpha Technologies رفته و در آنجا به عنوان مهندس برنامه های کاربردی فعالیتش را آغاز کرده.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *