ببینید: استایل تابستانی جذاب نفیسه روشن کولاک کرد! +[تصویری از بدل نفیسه روشن در خیابان]

استایل تابستانی جذاب نفیسه روشن در کردان جنجالی شد. این عکس در اینستاگرام و دیگر پلتفرم های مجازی منتشر شده است و بازتاب گسترده ای داشت.

عکس جدیدی از نفیسه روشن در کردان منتشر شده است که توجه کاربران را به خود جلب کرد. در ادامه مطلب با خبر استایل جذاب نفیسه روشن همراه ما بمانید.

استایل تابستانی جذاب نفیسه روشن

  • تیپ جدید نفیسه روشن

به گزارش منابع خبری:

نفیسه روشن بازیگر شناخته شده ایرانی است. او با بازی در سریال اغما به شهرت فراوانی رسید. نفیسه روشن اکنون 41 ساله است. در ادامه می‌توانید عکس جدید نفیسه روشن را مشاهده کنید:

استایل تابستانی جذاب نفیسه روشن
استایل تابستانی جذاب نفیسه روشن

تصویری از بدل نفیسه روشن در خیابان

امروز خانمی که شبیه نفیسه روشن است تصویری را از خود در کنار سگش با لباسهای ست منتشر کرد. نفیسه روشن از هنرمندان زیباروی سینما و تلویزیون ایرانی است. مدتی پیش ویدیویی از مراسم عروسی این هنرپیشه در فضای مجازی دست به دست شد که با واکنش تندی از سوی مخاطبان مواجه شد.

در ادامه می‌توانید عکس بدل نفبسه روشن را ببینید:

تصویری از بدل نفیسه روشن در خیابان
رونمایی از بدل زن نفیسه روشن

شباهت عجیب بدل نفیسه روشن به خانم بازیگر

نفیسه روشن بازیگر در 23 اردیبهشت ماه 1361 در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد که یکی از آنها در حوزه مدیریت فعال است. نفیسه روشن از کودکی به بازیگری علاقه داشت و آرزویش این بود که روزی بازیگر شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *