ابراهیم بصیرت بازیگر سینما و تلویوزیون درگذشت [+بیوگرافی]

صبح امروز، خبری مبنی بر درگذشت ابراهیم بصیرت ، بازیگر سینما و تلویزیون به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های گسترده‌ای را به همراه داشت.

صبح امروز، خبری مبنی بر مرگ بازیگر پیشکسوت ابراهیم بصیرت دنیای هنر را به شوک فرو برد و این خبر مرگ ابراهیم بصیرت حواشی و بازتاب‌های فراوانی را در رسانه به همراه داشت.

درگذشت ابراهیم بصیرت

درگذشت ابراهیم بصیرت
مرگ ابراهیم بصیرت

ابراهیم بصیرت متولد ۱۳۲۲ لاهیجان بود و در ۸۰ سالگی درگذشت. حضور در سریال‌های «آئینه عبرت»، «این خانه دور است»، «کارگاه علوی» از جمله آثاری است که مرحوم بصیرت در آن ایفای نقش کرده بود.

شروع بازیگری وی از سال ۱۳۳۵ بود و همچنین کارهای نمایشی دبیرستانی سال ۱۳۵۵، کارهای نمایشی هفتگی در باشگاه‌های اهواز از سال ۱۳۴۰ تا ۱۳۴۴ از جمله تجربیات وی به شمار می‌رفت.

مرگ بازیگر پیشکسوت ابراهیم بصیرت

ابراهیم بصیرت با بازی در فیلم سینمایی سه کارآگاه خصوصی در سال ۱۳۴۴ وارد سینما شد. از دیگر فعالیت‌های او می توان به سریال‌هایی همچون شکار انسان، طاعون، لیست سیاه، بیعت، بلبل، سیمای اقتصاد ما، هشدارهای پلیس، آینه عبرت، حکایت‌نامه‌های شبکه دو، این خانه دور است، کارآگاه علوی، در انتهای شب، گل یخ، به‌سوی افتخار، محاکمه، هم پیمان، عشق سال‌های جنگ و دختران اشاره کرد.

رسانه فیگار، درگذشت این هنرمند پیشکسوت را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *