ببینید: ویدیوی معرفی غیر رسمی GTA VI توسط هواداران

پس از انتشار اطلاعات جدید برای بازی مورد انتظار GTA VI ، ویدیوی معرفی غیر رسمی GTA VI توسط هواداران در فضای مجازی به انشتار رسید.

به تازگی، در اطلاعات جدید فاش شده از مورد انتظارترین بازی استودیوی راک استار، حواشی زیاد به وجود آمد که باعث شد برخی از طرفداران، فن مید جی تی ای 6 را تحت عنوان فن مید جدید GTA VI در یوتیوب به اشتراک بگذارند تا جدیدترین فن مید جی تی ای وی ای نیز منتشر بشود.

معرفی غیر رسمی GTA VI توسط هواداران

معرفی غیر رسمی GTA VI توسط هواداران
فن مید جی تی ای 6

طبق گزارش‌های جدید منتشر شده، Rockstar Games در حال آماده شدن برای یک نسخه بزرگ است. طبق گزارش‌های اخیر، این استودیو قصد دارد بازی موردانتظار Grand Theft Auto 6 (GTA 6) را در فصل تعطیلات 2024 عرضه کند. این یک نقطه عطف مهم در فرنچایز Grand Theft Auto است که از زمان عرضه GTA 5 در سال 2013، بازی اصلی جدیدی را ندیده است.

بیشتر بخوانید:

هزینه ساخت GTA VI مشخص شد

اخیراً اطلاعات جالبی فاش شده است که نشان می‌دهد GTA 6 ممکن است از تنظیمات مدرن پیشینیان خود یعنی GTA 4 و 5 جدا شود. این اطلاعات فاش شده از یک حساب کاربری توییتر که اکنون به حالت تعلیق درآمده است، نشان می‌دهد که نسخه آینده این بازی، می‌تواند بازیکنان را تا اواخر دهه 90 یا اوایل دهه 2000. به عقب برگرداند.

فن مید جدید GTA VI

در ادامه می‌توانید جدیدترین فن مید جی تی ای وی ای را از یوتیوب ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *