جدیدترین عکس ژیلا امیرشاهی کنار همسرش در کانادا + فیلم سانسور نشده از کشف حجاب او

به تازگی خبری مبنی بر کشف حجاب مجری به خانه بر میگردیم در فضای مجازی منتشر شده است. در تصویر بالا عکس ژیلا امیرشاهی کنار همسرش در کانادا را می‌بینید.

اخیرا ویدیویی از بد حجابی مجری محبوب شبکه 5 صدا و سیما در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گویا کشف حجاب ژیلا امیر شاهی حواشی زیادی را برای مجری معروف داشته است. در ادامه ویدیویی از بی حجابی ژیلا امیرشاهی خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده بیوگرافی ژیلا امیرشاهی مجری معروف ؛ ژیلا امیرشاهی حاشیه ساز شد !!!

کشف حجاب مجری به خانه بر میگردیم

ژیلا امیرشاهی مجری بدون حجاب

ژیلا امیرشاهی حجاب از سر برداشت!
کشف حجاب مجری به خانه بر میگردیم

ویدیویی از یک مجری تلویزیونی بیرون آمده که حجاب اجباری را از سر برداشته است. خانم ژیلا امیرشاهی، مجری برنامه‌ای بود به نام «به خانه برمی‌گردیم». حالا ایشان با خیالی آسوده و راحت، در کانادا، روبه‌روی دوربین نشسته‌اند و با لبخندی بر لب صحبت می‌کنند. حرف و حدیث‌ها زیاد است؛ عده‌ای بر این باورند این‌ها که تا دیروز مقنعه‌های‌شان حتی چشم‌های‌شان را هم می‌پوشاند، حالا دور برداشته‌اند. عده‌ای دیگر می‌گویند این‌ها هم مانند ما چاره‌ای نداشتند و برای در آوردن نان، مجبور به کارهایی بودند که با عقایدشان متفاوت بود…

بیشتر بخوانیداستوری جنجالی ژیلا امیرشاهی مجری تلویزیون [+عکس]

کاری به زندگی آدم‌ها نباید داشت. هر کسی می‌تواند برود یا بماند، حجاب داشته باشد یا نداشته باشد، اما حالا که این خانم مجری و مجری‌های دیگر تلویزیون را می‌بینیم که مهاجرت کرده‌اند و هنوز هم لبخند می‌زنند، به این فکر خواهیم کرد که چه‌قدر راحت می‌توانیم سر همدیگر شیره بمالیم. فضای تظاهر و ریا و دروغ، آن‌قدر در تاروپود این مملکت ریشه دوانده که بهانه‌های‌مان زیاد است: «آن موقع باید نان می‌خوردم. چاره‌ای نبود». نمی‌دانم چرا همیشه برای ما چاره‌ای نیست…

کشف حجاب مجری به خانه برمیگردیم
بد حجابی مجری محبوب شبکه 5 صدا و سیما

اخیرا ویدیویی از ژیلا امیر شاهی در فضای مجازی وایرال شده است. گویا وی در این ویدیو برای پاسداشت زبان فارسی کلاس هایی را برگذار خواهد کرد و علاقه مندان به زبان فارسی را دعوت به یادگیری کرده است؛ اما کشف حجاب وی سر صدای زیادی را در رسانه های مجازی فارسی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: عکس: کاهش وزن شگفت انگیز ژیلا شاهی بازیگر پوست شیر

چندی پیش ژیلا امیرشاهی (گوینده و مجری صداوسیما) در یک استوری نسبت به طنازی‌ها راجع به دلار 60 هزار تومانی واکنش نشان داد که کاربران فضای مجازی حواشی بسیاری را برایش ایجاد کردند.

 کشف حجاب ژیلا امیر شاهی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بی حجابی ژیلا امیرشاهی را ببینید:


ژیلا امیرشاهی متولد 28 فروردین 1339 در قزوین مجری تلویزیون و گوینده رادیو است. ژیلا امیرشاهی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و بازرگانی در مقطع کارشناسی است. وی بیشتر با اجرا در برنامه به خانه بر می‌گردیم شناخته شده‌ و در شبکه سلامت نیز به اجرا مشغول است. امیرشاهی با نقاش مشهور سید جمال الدین طبسی نژاد ازدواج کرده‌ و حاصل ازدواجشان 3 دختر می‌باشد. ژیلا امیرشاهی مدتی است که از فضای اجرا دور شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *