سوال یک هوادار درباره زندگی شخصی عمو پورنگ ؛ ازدواج میکنی دیگه؟ [+ویدیو]

به تازگی ویدیویی از نصیحت های یک هوادار به عمو پورنگ در فضای مجازی فارسی منتشرش شده که حواشی بسیاری را برای این مجزی خوش ذوق داشته است.

امروز ویدیویی از حرف های هوادار داریوش فرضیایی در صفحه اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته شد که سخنان شیرین او تحت تاثیر بسیاری از کابران فضای مجازی قرار گرفت.

ویدیو : حضور عمو پورنگ در کنسرت رضا صادقی

نصیحت های یک هوادار به عمو پورنگ

نصیحت های طرفدار به داریوش فرضیایی

جدیدا ویدیویی از طرفدار داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده است. گویا از او سوال می‌پرسد که ازدواج میکنی دیگه؟ و در جواب این سوال داریوش فرضیایی گفت:

“ازدواج هم میکنم”

داریوش فرضیایی 24 سال قبل وارد تلویزیون شد و با شکل دهی شخصیت عمو پوزنگ به شکلی باورنکردنی به شهرت رسید. او به مدت دو دهه پربیننده ترین برنامه کودک نوجوان را بین سال های 78 تا 1400 ساخت. اما یک باره از قاب تلویزیون حذف شد. برخی مدعی شدند که از سوی تلویزیون و به دلایل خاص کنار گذاشته شده است.

نصیحت های یک هوادار به عمو پورنگ
سخنان طرفدار عمو پورنگ خطاب به خودش

حرف های هوادار داریوش فرضیایی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان طرفدار عمو پورنگ خطاب به خودش را ببینید:


هر چند مسئولان صداوسیما گفته‌اند که او را حذف نکرده‌اند؛ در عمل، اما می‌بینیم که پیشنهادی به داریوش فرضیایی برای حضور در تلویزیون داده نشده است. خود او نیز بار‌ها به شکل تلویحی علاقه مندی‌اش به برنامه سازی و بازگشت به تلویزیون را نشان داده است.

 نصیحت های طرفدار به داریوش فرضیایی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *