واکنش علی لهراسبی به عمل قلبش در اینستاگرام [+عکس]

پس از اینکه خبری مبنی بر بستری شدن علی لهراسبی در فضای مجازی به انتشار رسید، واکنش علی لهراسبی به عمل قلبش در اینستاگرام جنجال برانگیز شد.

پس از اینکه علی لهراسبی برای عارضه قلبی که داشت، تحت عمل قلب قرار گرفت و این عمل را با موفقیت به پایان رساند، پست اینستاگرام علی لهراسبی ، علی لهراسبی و واکنش به بستری شدنش را نشان می‌دهد.

صحبت های علی لهراسبی درباره عارضه قلبی اش در این پست اینستاگرامی، بسیار قابل تأمل می‌باشد و نشان می‌دهد که او این عمل را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

واکنش علی لهراسبی به عمل قلبش

واکنش علی لهراسبی به عمل قلبش
پست اینستاگرام علی لهراسبی

علی لهراسبی، در این پست اینستاگرامی گفت:

سلام به همه هموطن‌های عزیزم. نمیدونم چی باید بنویسم، همه چیز یک کابوس بزرگ بود که امیدوارم زودتر تموم بشه… خداوند را هزاران بار شکر میکنم که فرصت زندگی رو دوباره بهم داد.

بیشتر بخوانید:

علی لهراسبی در بیمارستان بستری شد

خیلی ممنونم از همه نگرانیهاتون پیگیریهاتون و دعاهاتون. همه چیز برای من که خیلی زیاد ورزش میکردم و همه چیز اکی بود با یک چکاپ ساده شروع شد و اتفاقی که توی ساعت بعدش افتاد.

دو روز پیش، علی لهراسبی خواننده پاپ کشورمان که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستر بود، تحت عمل قلب باز قرار گرفت. چند نفر از دوستان نزدیک لهراسبی مانند شهاب اکبری و امیر بذرافشان نیز عمل قلب لهراسبی را تأیید کردند. عارضه قلبی لهراسبی در شرایطی رخ داد که او به صورت حرفه ای ورزش می‌کند.

علی لهراسبی و واکنش به بستری شدنش

در ادامه می‌توانید صحبت های علی لهراسبی درباره عارضه قلبی اش را ببینید:

واکنش علی لهراسبی به عمل قلبش
پست علی لهراسبی

علی لُهراسبی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۵۵ از برجسته‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایرانی است. آثار دلنوازان، خداحافظ، قفس، ماه قشنگم و چه شبایی از محبوب ترین آثار این خواننده است.

او دارای مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک از دبیرستان دکتر نصیری و کارشناسی مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و در زمینه تبلیغات و موسیقی فعال می‌باشد.

او پیانو را نزد مهرداد تاج‌کریمی آموخت. سپس به فعالیت در عرصه آهنگسازی کودکان و نوجوانان پرداخت و در یک گروه کرال دانشجویی عضویت یافت. در سال ۱۳۷۹ شماری از آثارش را برای سنجش به مسئولین سازمان صدا و سیمای ایران داد. اندکی بعد موافقت خود را برای همکاری با این سازمان اعلام کرد و اجرای تیتراژ سریال «کلبه سپید» به عنوان اولین حرکت رسمی او در عرصه موسیقی پاپ امروزی رقم خورد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *