عدم همکاری محمدحسین لطیفی با تلویزیون ؛ به پول تلویزیون احتیاجی ندارم [+عکس]

محمد حسین لطیفی از عدم همکاری با تلویزیون خبر داد. این خبر حاشیه ساز شد. در ادامه با جزییات عدم همکاری محمدحسین لطیفی با تلویزیون همراه بمانید.

محمد حسین لطیفی با تلویزیون قطع همکاری کرد. آقای کارگردان با تلویزیون همکاری نمی‌کند. لطیفی برای تلویزیون دیگر فیلم نمی‌سازد. این خبر در رسانه بسیار جنجالی شده است. در ادامه به دلیل عدم همکاری محمدحسین لطیفی با تلویزیون توجه کنید.

ویدیو : ساخته شدن سریال محمد حسین لطیفی در مورد خرمشهر

عدم همکاری محمدحسین لطیفی با تلویزیون ؛ به پول تلویزیون احتیاجی ندارم

قطع ساختن فیلم آقای کارگردان برای تلویزیون

عدم همکاری محمدحسین لطیفی با تلویزیون

محمدحسین لطیفی، کارگردان فیلم سینمایی «غریب» از بی میل بودن نسبت به همکاری با تلویزیون گفت و همچنین توضیح داد که پیشنهاد همکاری برای ساخت «موسی» را از سمت صدا و سیما را نمی‌پذیرد.

لطیفی در این مورد توضیح داده:

««موسی» به من پیشنهاد شد و نپذیرفتم. گفتم من آدم شش، هفت سال کار برای یک سریال نیستم. اصلاً بلد نیستم این کار را و این مرض را دارم که کارم سریع جمع شود.

کل سریال ۲۴ قسمتی «سنجرخان» را در ۱۱ ماه کاری گرفتم و باقی زمانی که برای این سریال سپری شد، صرف دویدن دنبال پول کردیم! فکر نکنید برای ساخت این سریال ۲ سال و نیم وقت گذاشته‌ام. به همین دلیل نمی‌توانم کارهای بزرگ انجام دهم، مگر سوژه‌های خاص.»

عدم پذیرش درخواست همکاری لطیفی با تلویزیون

در ادامه عکس و جزییات همکاری نکردن کارگردان مطرح با تلویزیون را تماشا می‌کنید:

عدم همکاری محمدحسین لطیفی با تلویزیون

همچنین جناب لطیفی گفته:

انگیزه‌ای برای کار با تلویزیون ندارد مگر اینکه با پیشنهاد ساخت سریالی درباره «خرمشهر» موافقت کنند. «تلویزیون دیگر نمی‌تواند به من محمدحسین لطیفی بگوید چه بسازم، بلکه این من هستم که باید به تلویزیون بگویم چه بسازد.

این انگیزه هم امروز در من کشته شده است که بخواهم پیشنهادی برای تلویزیون داشته باشم. پیش‌تر هم این موضوع را گفته‌ام که تنها یک کار ممکن است من را برای همکاری با تلویزیون وسوسه کند و آن هم همان سریال ۴۰ قسمتی درباره خرمشهر است.

آن کار من را وسوسه می‌کند و فکر نمی‌کنم غیر از آن کاری باشد که به واسطه آن برای همکاری با تلویزیون وسوسه شوم.»

ماجرای شایعه لو رفتن عکس همسر عادل فردوسی پور چیست؟

اعتقاد لطیفی این است که اولویت‌ها و ایده‌آل‌های تلویزیون تغییر پیدا کرده و حتی با وجود دستمزد بالا هم به همکاری با این رسانه فکر نمی‌کند همچنین خاطر نشان کرد:

«حتی اگر تلویزیون بگوید پول کلانی برای کاری به من می‌دهد، می‌گویم می‌خواهم چه کار؟ البته که پول چیز خوبی است اما من دیگر پول می‌خواهم چه کار؟ ایده‌آل‌های امروز تلویزیون مشخص است، امروز تلویزیون اساساً عاری از ایده‌های تازه و ناب شده است.»

محمد حسین لطیفی در 25 اسفند 1341 در تهران، متولد شده و به کارگردانی مشغول است. در سال 85 با کارگردانی سریال وفا در ژانر جاسوسی و معرفی پوریا پورسرخ بعنوان بازیگر جدید از جشنواره فیلم پلیس جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرده است.

محمد حسین لطیفی حدودا سال 1361 ازدواج کرد و در برنامه دورهمی گفت سه فرزند دارد  که، حالا دخترش مهدیه در سال 1362 متولد شده و شاعر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *