ویدیو : ساخته شدن سریال محمد حسین لطیفی در مورد خرمشهر

به تازگی خبری مبنی بر ساخته شدن سریال محمد حسین لطیفی در مورد خرمشهر در رسانه ها پخش شده که قرار است بسیار حماسی و وطن پرستانه باشد.

ساخت سریال کارگردان محمد حسین لطیفی درباره خرمشهر یکی از پربازدید ترین اخبار در رسانه های مجازی داخلی قرار گرفته که قرار است جزء بهترین سریال های حماسی قرار گیرد.

گویا پروژه جدید محمد حسین لطیفی برای سریالی در مورد خرمشهر قرار است بسیاری از مخاطبین سینمای ایران را میخکوب کند. در ادامه ویدیویی در رابطه با سریال ساخته شده در مورد خرمشهر توسط محمد حسین لطیفی خواهیم دید.

مقدمه بند دو

ساخته شدن سریال محمد حسین لطیفی در مورد خرمشهر

ساخته شدن سریال محمد حسین لطیفی در مورد خرمشهر
سریال ساخته شده در مورد خرمشهر توسط محمد حسین لطیفی

دوئل احمدرضا درویش نگاهی به این مقطع دوران دفاع‌مقدس دارد و حتی «اتوبوس شب» و خیلی از آثار دیگر سینما و تلویزیون به سراغِ این موضوع رفتند.  کارگردانی که «سنجرخان» را هم در مرحله پس‌تولید دارد و مخاطب می‌تواند منتظرِ آن مجموعه تلویزیونی که به قهرمانی در کردستان می‌پردازد، نیز باشد.

محمد حسین لطیفی در برنامه تلویزیونی این بار از ساخت سریالی درباره خرمشهر خبر می‌دهد. لطیفی درباره اینکه آیا قرار است دوباره فیلم بیوگرافی بسازد،می‌گوید:بعید است، شخصیتی را ملاک قرار دهم و کار بیوگرافی ساخته شود. اما در حیطه دفاع مقدس کار خواهم کرد.

سریال ساخته شده در مورد خرمشهر توسط محمد حسین لطیفی

در ادامه می‌توانید ویدیویی درباره پروژه جدید محمد حسین لطیفی برای سریالی در مورد خرمشهر را ببینید:

بالغ بر 16 سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال 40 قسمتی درباره خرمشهر بوده است.

کارگردان سریال «صاحبدلان» درباره جزئیات ساخت این مجموعه تلویزیونی تأکید کرد:

“6 قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و 34 روز، یعنی 34 قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است. این 40 قسمت جزو آرزوهای من بوده که غربت مردم ایران و مردم خرمشهر را در روزهای آغازین جنگ به تصویر بکشم.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *