فیلم کامل ماجرای پرویز پرستویی مهران مدیری را خاک و خون کشید؟!

به تازگی ویدیویی درباره سانسور اسم پرویز پرستویی در برنامه مهران مدیری در فضای مجازی پخش شده که واکنش عجیبی را از سوی پرویز پرستویی داشته است.

اخیرا ویدیویی عجیب از بوق خوردن اسم پرویز پرستویی در برنامه دورهمی در فضای مجازی منتشر شده. گویا سانسور کردن نام پرویز پرستویی توسط مهران مدیری سر صدای زیادی را در فصای مجازی ایجاد کرده است. درادامه ویدیویی از سانسور شدن نام پرویز پرستویی توسط صدا و سیما خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

واکنش پرویز پرستویی به سانسور اسمش در برنامه دورهمی

سانسور اسم پرویز پرستویی در برنامه مهران مدیری

سانسور اسم پرویز پرستویی در برنامه مهران مدیری
بوق خوردن اسم پرویز پرستویی در برنامه دورهمی

پرویز پرستویی بعد از افشاگری شکیب شجریه در مصاحبه با تی وی پلاس درباره سانسور اسمش در برنامه دورهمی نوشت:

“آقای شکیب شجره عزیز، بازیگر خوب و دوست داشتنی، مصاحبه شما رو با عنوان اسم بنده که در «دورهمی» سانسور شد را دیدم، اصلا” شاخ در نیاوردم، چون مجری دورهمی را خوب می‌شناسم، چندین بار از بنده دعوت شد و تمایلی به شرکت در این برنامه نداشتم، خوب این سانسور اسم خیلی غیرعادی نیست!”

همچنبن چندی پیش پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با انتشار ترانه «برادر» در اینستاگرام خود نوشت:

“بیست و چهارم اردیبهشت ماه چهل و یکمین سالروز شهادت برادرم، رفیقم، یارو یاورم در روز‌های سخت بهروز پرستویی است؛ که در عملیات بیت المقدس شلمچه ((۱۳۶۱)) که بعد از یکماه جستجو پیکر تکهِ تکهِ اش به دست مادرم رسید .. در این روز و همهِ شب و روز‌های ۸ سال جنگ به قول حاج علم الهدی ۵۰۰ هزار شهید و یک میلیون خانواده داغدار شدند! و عده‌ای جانباز مفقودالاثر”

شاکی شدن پرویز پرستویی از سانسور اسمش

در ادامه می‌توانید تصویری از عصبانیت پرویز پرستویی از سانسور نامش را ببینید:

واکنش پرویز پرستویی به سانسور اسمش
استوری پرویز پرستویی درباره سانسور شدن نامش

سانسور شدن نام پرویز پرستویی توسط صدا و سیما

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سانسور کردن نام پرویز پرستویی توسط مهران مدیری را ببینید:

اولین فعالیت سینمایی پرویز پرستویی در سینما در سال 1362، حضور در فیلم سینمایی دیار عاشقان می باشد که به خاطر ایفای نقش در آن، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فیلم فجر شد.

او در سال 1366 در فیلم سینمایی شکار با مرحوم خسرو شکیبایی همبازی بود و بازی او در فیلم سینمایی آدم برفی و لیلی با من است موجب دیده شدنش در بین مردم شد؛ پرستویی همچنین دیپلم افتخار جشنواره فجر را به دلیل بازی در نقش صادق مشکینی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *