عکس : واکنش پرویز پرستویی به سانسور اسمش در برنامه دورهمی

به تازگی تصویری از واکنش پرویز پرستویی به سانسور اسمش در برنامه دورهمی در فضای مجازی وایرال شده که حواشی زیادی را برای وی ایجاد کرده اند.

اخیرا استوری پرویز پرستویی درباره سانسور شدن نامش در فضای مجازی منتشر شده. گویا شاکی شدن پرویز پرستویی از سانسور اسمش بحث داغی را در بین کاربران ایجاد کرده است. درادامه تصویری درباره عصبانیت پرویز پرستویی از سانسور نامش خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

ماجرای سانسور اسم پرویز پرستویی در برنامه مهران مدیری

واکنش پرویز پرستویی به سانسور اسمش

واکنش پرویز پرستویی به سانسور اسمش
شاکی شدن پرویز پرستویی از سانسور اسمش

شاکی شدن پرویز پرستویی از سانسور اسمش

در ادامه می‌توانید تصویری از عصبانیت پرویز پرستویی از سانسور نامش را ببینید:

واکنش پرویز پرستویی به سانسور اسمش
استوری پرویز پرستویی درباره سانسور شدن نامش

پرویز پرستویی اصالت آذری دارد و در روستایی از شهرستان کبودر آهنگ به دنیا آمده است. پدرش کشاورز بود. او زمانی که سه سالش بود به همراه خانواده به تهران مهاجرت کردند و در یک خانه اجاره ای در دروازه غار زندگی می کردند.

پرستویی در زمان جوانیش به ورزش علاقه داشت و مدتی نیز به دروازه بانی تیم کارگران مشغول بود. وی سپس به مرکز نازی آباد رفت و شروع به یادگیری تئاتر کرد؛ پرویز پرستویی همچنین در سن ۲۶ سالگی به عنوان منشی در دادگستری تهران مشغول به کار شد؛ اما به دلیل علاقه زیادش به تئاتر آن را رها کرد و به بازیگری روی آورد.

اوج فعالیت پرویز پرستویی در تئاتر به نمایش هایی مانند چشم در برابر چشم، شبی در حلبی آباد، پتک و خانه روشن بر می‌گردد. او همچنین با بازی در نمایش میلاد در نقش «دلال زمین» در بین اهالی تئاتر به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *