امید دانا کیست و چه نقشی در اتفاقات اخیر ایران دارد؟ [+فیلم و حقایق پنهان]

امید شریفی دانا شخصیتی در سوئد است و در موسسه‌ای ضداسلامی‌ در شهر استکهلم فعالیت می‌کند. برخی بدنبال بیوگرافی امید دانا یا بدنبال این هستند که زندگی امید شریفی دانا چگونه در جریان است.

امید شریفی دانا به‌سبب عملکرد مقابله و درگیری با دیگر گروه‌های ضدانقلاب، از سوی مخالفان به همکاری با دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی‌ایران با هدف ایجاد انحراف و تفرقه در بین گروه‌های اپوزسیون جمهوری اسلامی‌ متهم شده است.

بیوگرافی امید دانا

فهرست مطالبی که در ادامه بیوگرافی omid dana خواهید خواند به شرح زیر است:

یکی از اخباری که برای ایرانی‌ها بسیار مهم شده حضور امید دانا در لابلای جریان حال حاضر ایران می‌باشد. سوال اینجاست که امید دانا کیست و چرا حرف می‌زند؟ برخی از کاربران می‌گویند:

ایشان همجنس گرا هست ( حکم لوا.‌‌. اعدام است ) ظاهراً به همین خاطر توانسته پناهندگی سیاسی بگیرد. تفسیر های سیاسی آبکی هم تحویل افراد کم اطلاع و سطحی نگر می‌دهد.

ویدئوی کامل نام و مشخصات حقیقی امید دانا و همسرش و دروغ ایرانستیزان

اینکه امید شریفی دانا در جریان اعتراضات ایران نقش داشته با نه، واگزار می‌کنیم به خودتان بعد از خواندن این نوشتار.

امید شریفی دانا از ضدانقلاب‌های سینه‌چاکان رضا میرپنج و ربع پهلوی است که در ظهر روز عاشورای سال ۸۸ به توهین مقدسات اسلامی‌ و انقلابی پرداخت و در پی این اقدام بازداشت شد.

امید دانا چه نقشی در اعتراضات ایران داشته؟ [+فیلم]

امید دانا کیست؟ چه سابقه ای دارد؟ ویدئوی زیر را ببینید:

برخی از کاربران می‌گویند:

دانا زرتشتیه، زرتشتی ها به خدا میگن اهورامزدا… به نظر این فردبه ظاهر انقلابی میباشد و خدا می داند پشت این ظاهر چه اهداف شوم ی دارند اخه مردم ایران روباید به اهورامزدا بسپاره مگه خدایی نیست نکنه اهورامزداخدای ایرانیان هست اینجاست که میگن مثل موریانه دارند به اعتقادات مردم نفوذ میکنند

بیوگرافی امید دانا
بیوگرافی امید دانا

«امید شریفی دانا» سلطنت‌طلب مقیم استکهلم سوئد، به‌سبب اذعان به ناتوانی در مبارزه با جمهوری اسلامی، بهترین و پرسودترین راه را مقابله و درگیری با دیگر گروه‌‌های ضدانقلاب به‌ویژه مارکسیست‌ها می‌داند.

وی در تلاش است با ایجاد درگیری لفظی و حتی فیزیکی با برخی گروه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، در بین سلطنت‌طلب‌ها برای خود جایگاهی پیدا کند و امیدوار است حتی در خلا رهبر بین سلطنت‌طلب‌ها و ناتوانی «ربع پهلوی» بتواند به عنوان لیدر جریان سلطنت‌طلب خارج‌نشین مطرح گردد.

حقایق مهمی پیرامون امید دانا

«امید دانا» در واکنش به حمله برخی عناصر ضدانقلاب خارج‌نشین به وی، در صفحه فیسبوکش نوشت: “بارها گفته‌ام پاسخی به کسانی که به اینجانب ناجوانمردانه و با اهدافی مشخص حمله می‌کنند ندارم زیرا پاسخ دادن به هر بی‌سروپایی یعنی توهین به خود …”

امید دانا کیست؟ مزدور یا برزو؟ ویدئوی زیر را ببینید:

وی اپوزسیون خارج‌نشین را به سگ تشبیه کرد و گفت: “ای کاش کسانی که حملات اخیر را بر علیه اینجانب سازمان میدهند به اندازه این سگ شرفش داشتند که حداقل اصول دشمنی را رعایت می‌کردند و بر پایه حقیقت اینجانب را می‌کوبیدند نه اینکه بروند برای خودشان داستان درست کردند و به من حقیر نسبت دهند …”

این سلطنت‌طلب که همواره تلاش می‌کند خود را مهم جلوه دهد، در ادامه مدعی شد که دستگاه‌های امنیتی ایران بسیار تلاش می‌کنند تا برنامه‌های او را بهم بزنند و از برقراری حکومت پادشاهی در ایران جلوگیری کنند!

وی در دادگاه ابتدا به اعدام و سپس به زندان محکوم شد، اما به‌یکباره در سال ۹۰ مورد عفو جمهوری اسلامی‌قرار گرفت و پس از سفری چند روزه، به خارج از کشور گریخت. این ضدانقلاب سلطنت‌طلب به بهانه عضویت در گروه‌های همجنس‌باز از کشور سوئد پناهندگی گرفته است.

ایران پرست واقعی کیست؟ ویدئوی زیر را ببینید:

امید دانا پس از تحمل حبس در ایران به کمک عناصر وابسته به سلطنت‌طلبان [ فواد پاشایی از حزب مشروطه] در استکلهم شهر کمونیست ها پناهنده می شود،

گفتنی است این شهر متعلق به کمونیست های ایرانی است و ایرانیانی که در این شهر زندگی می کنند در تجمعات خود فقط و فقط پرچم شیر و خورشید را بالا می برند و دیگر هیچ،این نوع از تظاهرات به دلیل نفوذی است که احزاب کمونیست توانسته اند در این شهر و در ایرانیان ساکن آن داشته باشند.

فیلم مصاحبه داریوش سجاد با امید دانا را ببینید:

بانی حملات به امید دانا و منتشر کننده چت خصوصی امید دانا کیست؟

نظر شما در خصوص بیوگرافی امید دانا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت سایت فیگار برای ما بنویسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی امید دانا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


32 thoughts on “امید دانا کیست و چه نقشی در اتفاقات اخیر ایران دارد؟ [+فیلم و حقایق پنهان]

  1. درود
    این اطلاعاتی که از امید ارائه دادین مربوط به سال ها پیش هست که مشخصا همون رو هم مغرضانه بیان کردین
    اصلا فیگار رو چه به امید دانا!
    بحث جدی رو قاطی زرد بازی نکنین به بهانه بالا کشیدن خودتون
    حداقل حقیقت رو بگین
    سپاس

    1. درود بر شما. اولا فیگار زرد نویس (با توجه به معنایی که شما در ذهنتون از اخبار زرد پرورش دادید) نیست… زرد هم می‌نویسه و بیشتر هم می‌نویسه و قطعا همه‌ی اخبارش رو سعی می‌کنه زرد بنویسه و تحلیلی هم زرد می‌نویسه و سعی داره جدی‌تر زرد بنویسه و یقینا به اخبار زرد ساختار متفاوتی رو هم خواهد داد و اصلا خبر زرد به شدت در عصر تکنولوژی مهم‌تر از اخبار به اصطلاح غیر زرد هست. (اخبار غیر زرد پر از ریا، دروغ و جدل‌های تعارف مآبانه هست که باید در عصر افسردگی و تکنولوژی ازش دوری کنیم)
      دوما حقیقت جدی بودن یا نبودن چیزی رو شما نمی‌تونید مشخص کنید، چراکه شما کسی هستید مثل هر کس دیگر که از کنجی به منفعلانه‌ترین شکل ممکن فریاد می‌زنید و فقط فریاد می‌زنید آنهم بی ‌صدا.
      سپاس.

      1. منافق که همان اول ذات خودش رو نمایش نمیده اگر از همان فحش و ناسزا میداد و شروع می‌کرد به دروغگویی و توهین و تمسخر و فحاشی و… خب کی ویدئو های این ملعون رو نگاه می‌کرد؟

    2. من نمیدونم شما به کی میگید سلطنت طلب ……؟
      کسی که دائم از سلطنت و خاندان شاه بَدوبیراه میگه و به شدت از حکومت الان ایران تعریف میکنه و مدافع سپاه هست ،، آیا سلطنت طلب هست ……؟

      هر کسی که به چند کلیپ ایشون نگاه کنه متوجه میشه که ایشون کی هست.

      البته یک چیز دیگه هم متوجه میشه اون هم این هست که شما یک انسان دروغگو بیشتر نیستی و امورات خودتون با دروغ میگذرونید.

      1. امید نادان در 2 سال پیش :
        اگر موقع نماز جماعت باشه می‌نوشت بخاطر کوروش کافر جنایتکار هستش اگر خبر مربوط به پیاده روی اربعین بود جلوی دوربین گفت که بخاطر هخامنش هستش! اگر رزمایش سپاه باشه جلوی دوربین باز ادعا داره که بخاطر 2 متر خاک طاغوتی است!! حتی ساخت یک خودکار در جمهوری اسلامی رو ربط میده به طاغوت و پالانی!!! اگر سفر حج باشه مینویسه بخاطر منافع ملی ایران هستش!!!!!! اگر مسجد و بیمارستان جدید درست کنیم جلوی دوربین خواهد گفت که بخاطر زرتشتیان کافر هستش!!! به قرآن مجید قسم که…امید نادان …

    3. به نظرمن این فردبه ظاهر انقلابی میباشد وخدامی داند پشت این ظاهر چه اهداف شوم ی دارند اخه مردم ایران روباید به اهورامزدا بسپاره مگه خدایی نیست نکنه اهورامزداخدای ایرانیان هست اینجاست که میگن مثل موریانه دارند به اعتقادات مردم نفوذ میکنند

  2. این که دم از رهبری میزنه
    به اسرائیل و آمریگا می تازه
    به رهبری میگه ایزدنشان
    از سردار سلیمانی و سپاه حمایت میکنه
    آدم واقعاً شک میکنه

    1. خب منافق خصوصیتش همینه
      اتفاقا امثال امید شریفی (امید دانا) بسیار خطرناک هم هستند..
      ولی خب اینها تاریخ مصرف دارن و با اولین فتنه دستشون رو میشه

      امیدوارم جماعت انقلابی و وطن پرست به زودی این موجود خبیث رو بشناسن و دست از حمایتش بردارن

      باور کنید اگر همه ی بچه های انقلابی از گروه هاش بیرون بیان، و دیگه فیلمهاشو نبینن ، اون درآمدش هم قطع میشه..
      بیشترین درآمدش از یوتیوب هست و جدیدا لوح نقره ای یوتیوب رو هم گرفته.. این یعنی دست کم نیم میلیون تا ۱ میلیارد تومن درآمدش هست..

      پس لطفاً بهش سواری ندیم.. تا همینقدر هم بسش بوده.. بذار بقیه راه رو پیاده باشه.. تا سربازای گمنام امام زمان (عج) بتونن ضربه نهایی رو بهش بزنن و به خاطر توهینهایی که به مقدسات اسلام و ائمه اطهار میکنه ، حکمش پس از دستگیری اعدام هست..
      و مثل روح الله زم برای همیشه با یک نکبت و سیاهی ای که به تاریخ معرفی شده، پرونده ی زندگیش هم برای همیشه بسته خواهد شد..

    2. والا من چند دقه پیش یه کلیپ دیدم در مورد اصول اخلاقی و جالب بود ولی الان که اومدم در رابطه اش مطلب بخونم هنگ کردم😐😐😐

  3. الان چیشد؟ کیلیپای ایشون سرتا سر انقلابیه در لباس غرب از فرهنگ شرق حمایت میکنه…
    یعنی تغییر کرده یا از اول همینطوری بوده؟ با توجه به تاریخ انتشار این مقاله این گفته ها باید تازه باشه…
    میشه بیشتر راج ایشون توصیح بدین

  4. به نظرمن این فردبه ظاهر انقلابی میباشد وخدامی داند پشت این ظاهر چه اهداف شوم ی دارند اخه مردم ایران روباید به اهورامزدا بسپاره مگه خدایی نیست نکنه اهورامزداخدای ایرانیان هست اینجاست که میگن مثل موریانه دارند به اعتقادات مردم نفوذ میکنند

  5. مایوس نادان (امید دانا) نژاد پرست ملی گراست که کاملا دشمنی با اسلام داره و در حال جنگ با آیین تمام پیامبران (اسلام) هستش
    امام خمینی رحمت الله گفتند که ملی گرایی همون کفر و شرک و طاغوت هستش
    نژاد پرستی رو کنار بگذارید
    کابوس مایوس نادان یکتاپرستی و ایمان مردم هستش

  6. بنظرمن امید دانا خیلی ادم درستیه وهمیشه حرف حق وواقعیو میگه وکاملا بی طرفه من که عاشقشم ووبرنامشو همیشه دنبال میکنم

  7. سلام
    قطعا همه ما اشتباهاتی داریم و معصوم نیستیم

    البته به نظر من ایشان در گذشته بیشتر و الان خیلی کمتر اشتباه دارند و ما ملاک را حال افراد می‌دانیم
    نظریه قشنگی در خصوص ایران و رهبری مطرح می‌کنند که قطعا بدون اشکال نیست و می‌توان تکمیل تر هم بشود
    با تمام این موضوعات بنده ایشان را یک سرباز وطن میدانم و با یاران قاسم سلیمانی قیاس میکنم

  8. ایشان همجنس گرا هست ( حکم لوا.‌‌. اعدام است ) ظاهراً به همین خاطر توانسته پناهندگی سیاسی بگیرد. به شدت از جمهوری اسلامی حمایت می کند هرچند خودش را سلطنت طلب جا زده. تفسیر های سیاسی آبکی هم تحویل افراد کم اطلاع و سطحی نگر میدهد.
    یک روزی به سزای کارهایش می‌رسد.

  9. با سلام ببینید اهورامزدا مگه معادل خدا نیست ؟؟؟ البته من نمیدونم دقیقا ولی مگه به خدا بگی god یا خدا فرقی داره بعد یکم با دلیل منطقی تر طرف رو بکوبین والا ایشون نسبت به خیلی از مسئولیت بیشتر طرفدار قهرمانان حقیقی این کشور ارتش و سپاه هست

    1. من قبلا از ایشون توی نظرات دفاع کرده بودم چون نمیدونستم به پیامبر توهین کرده ولی الان میگم که این فرد وظیفش بوده که اینجوری حرف بزنه تا یه مدت ،چون چرخش حرفای دیگش اینو ثابت می کنه که چی کارست البته من فقط حرفاش رو از همکلاسی هام میشنیدم و هیچ وقت خودم نمیدیدم .دوستان دیگه هم به جای گیر دادن به کلمه ی اهورامزدا به چیز های واضح تر ایراد بگیرند

  10. سلام به دوستان به نظرتون کسی که به اسلام و مقدسات علنا توهین میکنه و فحش می‌دهد اعتراف میکنه قرآن پاره کرده و به ائمه ناسزا میگه و اعتقادات ما رو زیر سوال میبره طرفدار جمهوری اسلامیه و از دوستداران سردار سلیمانیه ؟

  11. امید دانا از سگ هم پست تر است با سگ مقایسه نکنید چون سگ هم شاکی میشود که من کجا این قدر پست و ذلیل بودم، دانا یک خائن و بی غیرت تمام عیار است.
    لعنت زمین و زمان بر او باد.

  12. این امید نادان که از همون اول هم به پیامبر و اسلام و امامان معصوم دشنام میداد و به رهبری میگفت دیکتاتور و قصد کودتای نظامی در ایران رو داشت و به شورش و اغتشاش تشویق داشت و به رژیم صهیونیستی میگفت کشور اسرائیل و…
    این اواخر هم که قلم دیگه از گفتن بقیه اش شرم و خجالت داره

    بعد چطور 1 سال پیش 4 نفر اینجا کامنت فرستادن و گفتند که این پیرو نظام جمهوری اسلامی هستش؟
    البته 1 سال پیش بوده الان همه شان پشیمان هستند و این ملعون مرتد زرتشتی رو خوب می‌شناسند

  13. این ادم به زور میخواد خودشو مهم نشون بده.
    تمام هدفش هم کسب پول و درامد هست.
    هرکس میخواد بدونه ذاتش چه موجود کثیفیه از اول تا آخرین ویدیوهای یوتیوبش رو‌ ببینه. حتا اگر فقط عناوین رو بخونید هم متوجه میشد.
    زرتشتی چیه؟! ملی گرا کدومه؟! وطن پرستی کیلو چند بابا؟!
    اینا رو در مورد امید مزار شریفی گفتن اوج ساده لوحیه.

  14. این یک افغانی زاده است اسم درستش هم امید مزارشریفی داناست و اصالتا اهل مزارشریف افغانستان و به همین علت به راحتی به اقوام ایرانی توهین میکند

  15. دوستان حزب باد یعنی این!!!

    در یک فیلم تاجایی که میتواند بی احترامی به مقدسات ما میکند 😡

    پدر قسمت بعد آن از قدرت ما می‌گوید ،از رهبر ما می‌گوید ، از برتری جمهوری اسلامی میگوید ،
    این کار هایش برای جمع کردن نظرات مردم !!

    مردمی که مهره خاکستری هستند نه زد نظامند نه با نظام کارشان تیم کشی از این افراد

    این افراد از دشمن آشکار هم خطر ناک ترند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *