تصویر فرشته حسینی و استایل خانگی در خیابان [+عکس استوری عاشقانه برای نوید محمدزاده]

استایل خانگی فرشته حسینی تو در یک مهمانی کاری کرد که حجاب و شئونات اسلامی زیر سوال برود. در ادامه با ما و عکس استوری عاشقانه برای نوید محمدزاده بمانید.

علاوه بر لباس عجیب فرشته حسینی که در ادامه تصویر آن را در اختیارتان می‌گذاریم در این نوشتار به استوری عاشقانه و خاص فرشته حسینی برای نوید محمدزاده هم می‌پردازیم.

تصویر فرشته حسینی و استایل خانگی در خیابان [+عکس استوری عاشقانه برای نوید محمدزاده]

لباس فرشته حسینی

استایل خانگی فرشته حسینی
استایل خانگی فرشته حسینی

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او در سال ۱۴۰۰ برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

فرشته حسینی کودکی را با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد. فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می‌کنند.

در ادامه عکس لباس خاص فرشته حسینی در خیابان را ببینید:

تصویر فرشته حسینی و استایل خانگی در خیابان
تصویر فرشته حسینی و استایل خانگی در خیابان

از لباس‌های عجیب فرشته حسینی بیشتر ببینید:

ببینید : تصویری از مانتو نامشروع فرشته حسینی

فرشته حسینی را همه ما می‌شناسیم چرا که یکی از بازیگرای مشهور و جذابی است که چند سالی می‌شود وارد این عرصه دوست داشتنی سینما شده و در کنار همسرش به شدت شهرتی عجیب پیدا کرد. فرشته حسینی هیچگاه به تلویزیون وارد نشد، در سینما هم که فیلم‌هایی بازی کرد چندان بوووولد نشده است تا اینکه چهره‌ای به نام نوید آمد وسط زندگی وی و خانم بازیگر را از این رو به آن رو کرد. این تغییر تنها در رابطه با ظاهر فرشته حسینی نبود و این دختر دهه هفتادی در هر چیزی که فکرش را کنید متفاوت از قبلش شد. فرشته حسینی حالا با فرشته حسینی چند سال پیش چه در شهرت و چه لباس و استایل چه باطن و غرور و حتی در افکارش نیز به شدت فرق کرده است.

استوری عاشقانه فرشته حسینی برای نوید محمدزاده

استوری عاشقانه برای نوید محمدزاده

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برای آن، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (۱۳۹۴) و بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

در ادامه استوری خاص فرشته حسینی برای نوید محمدزاده را ببینید که در این تصویر نوید محمدزاده موهای خود را سفید کرده است:

استوری خاص فرشته حسینی برای نوید محمدزاده
استوری خاص فرشته حسینی برای نوید محمدزاده

بیشتر بخوانید:

استایل خانگی فرشته حسینی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *