ویدیو : حرکات عجیب بیرانوند در جشن قهرمانی پرسپولیس

به تازگی ویدیویی از حرکات عجیب بیرانوند در جشن قهرمانی پرسپولیس در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از حرکات جنجالی بیرانوند در رسانه ها منشر شد که حواشی بسیاری را همراه داشت. در ادامه ویدیویی از ادا بازی علیرضا بیرانوند در جشن قهرمانی خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

لحظه بالا بردن جام پرسپولیس توسط پسر هادی نوروزی

رقص بازیکنان پرسپولیس در رختکن با آهنگ یاسان

حرکات عجیب بیرانوند در جشن قهرمانی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند پس از پایان جشن قهرمانی سرخپوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت:

“این یک فصل خوب فوتبالی برای مردم بود.‌ تیم‌های تراکتور، سپاهان، استقلال، فولاد، آلومینیوم، گل‌گهر و مس رفسنجان تیم‌هایی بودند که به هر تیمی باج نمی‌دادند و امتیاز گرفتن روبه‌روی آنها سخت بود.”

او ادامه داد:

“شرایط ما خیلی سخت بود و به مردم تبریک می‌گویم. کار ما هنوز تمام نشده و یک جام دیگر منتظر ما هست. خوشحالی ما باید تا فردا ادامه داشته باشد و سپس باید با تمرکز بالا بتوانیم به فینال جام حذفی صعود کنیم و آنجا هم اتفاق خوبی رقم بزنیم.”

ادا بازی علیرضا بیرانوند در جشن قهرمانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرکات جنجالی بیرانوند را ببینید:

بیرانوند در خصوص تعداد رکورد کلین‌شیت‌هایش در لیگ بیست و دوم بیان کرد: خدا را شکر.‌ رکوردی که من زدم، فقط مال بیرانوند نیست و مال تمام تیم است؛ از خط جلو و فوروارد گرفته تا خط دفاع، کادر فنی، ماساژور و تدارکات است.

من هم خدا را شکر با تمریناتی که انجام می‌دهم، توانستم وظیفه‌ام را برای تیم انجام بدهم. انشاالله این روند در دو بازی آینده هم ادامه‌دار باشد تا ببینم چه اتفاقاتی برای فصل آینده رخ می‌دهد. علیرضا بیرانوند معتقد است پرسپولیس در فصل دشواری که هیچکدام از رقبا باج نمی‌دادند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *