حضور گلشیفته فراهانی در فیلم ترسناک فرانسوی [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر حضور گلشیفته فراهانی در فیلم ترسناک فرانسوی در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

به تازگی، اخباری مبنی بر گلشیفته فراهانی در ترسناک ترین فیلم فرانسه در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش، تحت عنوان بازی گلشیفته فراهانی در فیلم فرانسوی به همراه داشته است.

فیلم فرانسوی گلشیفته فراهانی یکی از اتفاقات و اخبارهای مهم در صنعت سینمای فرانسه بود که صبح امروز، منتشر شد و بارتاب‌های فراوانی را کسب کرد.

حضور گلشیفته فراهانی در فیلم ترسناک فرانسوی

حضور گلشیفته فراهانی در فیلم ترسناک فرانسوی
گلشیفته فراهانی در ترسناک ترین فیلم فرانسه

گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی که در خارج از کشور فعالیت می‌کند، در یک فیلم ترسناک فرانسوی با دنیس لاوانت همبازی می‌شود. این اثر دلهره‌آور با عنوان “هود ویچ” را سعید بلکتبیا کارگردانی می‌کند. این‌ نخستین فیلم بلند این سینماگر جوان و مستعد است.

بیشتر بخوانید:

تصویر جدید گلشیفته فراهانی در بغل یک مرد عرب

گلشیفته فراهانی، در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که با قاچاق حیوانات عجیب و غریب و محصولات غیرقانونی امرار معاش می‌کند. او با ایجاد یک برنامه در تلفن همراهش که ارتباط مشتریان با شفادهندگان عرفانی مارابوت (مبلغ یا مرشد مذهبی) ایجاد می‌کند.

در این فرآیند یکی از مشتریان به سمتی غم‌انگیز می‌رود و مشکلاتی پیدا می‌کند که می‌تواند به قیمت جان این زن و پسرش تمام شود.

بازی گلشیفته فراهانی در فیلم فرانسوی

حضور گلشیفته فراهانی در فیلم ترسناک فرانسوی
فیلم فرانسوی گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی است. او دختر بازیگر، بهزاد فراهانی، است و فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم درخت گلابی (۱۳۷۶) آغاز کرد که برای آن برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد. او در سال ۱۳۸۲ برای نقش‌آفرینی در اشک سرما نیز نامزد دریافت این جایزه شد و برای فیلم بوتیک جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنواره سه قاره را کسب کرد.

وبگاه IMDb در روزهای پایانی ۲۰۲۰، فهرستی از محبوب‌ترین «ستاره‌های نوظهور» سینمای جهان طی ۱۲ ماه گذشته، منتشر کرد که فراهانی در رده هشت این فهرست، جای گرفته بود.

فراهانی در مجموعهٔ تلویزیونی علمی تخیلی هجوم از شبکه اپل تی‌وی پلاس نقش مادری را ایفا می‌کند که در حین حملات فرازمینی‌ها در حال تلاش برای حفاظت از خانواده خود است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *