تماشا کنید: فیلم فوت منیره حمیدی خواننده روی سن

به تازگی فیلم فوت منیره حمیدی خواننده روی سن در رسانه های مجازی داخلی منتشرش شده که بسیاری از کابران این فضا را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از درگذشت منیره حمدی بر روی آنتن زنده جنجال به پا کرد. این ویدیو چندی پیش در فضای مجازی وایرال شده بود. برخی کابران علت مرگ این خواننده مشهور را نفهمیدند.

فیلم فوت منیره حمیدی خواننده روی سن

درگذشت خواننده مطرح منیره حمیدی در برنامه

فیلم فوت منیره حمیدی خواننده روی سن
فوت منیره حمیدی خواننده مشهور تونسی, درگذشت منیره حمدی, درگذشت خواننده مطرح منیره حمیدی در برنامه

ویدئوی در فضای مجازی وایرال شده است که در آن نشان می دهد منیره حمدی خواننده تونسی معروف روی آنتن زنده روی زمین می‌افتد و گفته می شود او فوت کرده است. این خواننده تونسی جوایز زیادی از جمله جشنواره آهنگ تونس در سال ۱۹۹۵ ، علاوه بر جایزه جشنواره آهنگ عربی در سال ۲۰۰۴ و اسکار کلیپ مصری در سال ۲۰۰۵ را دریافت کرده است.

این کلیپ ویدئو در یکی از برنامه های زنده بود که روی زمین می‌افتد و  اما سپس بلند می‌شود و سالم بود و در واقع او در این صحنه زنده ماند. این خواننده تونسی ، ذر سن ۵۷ سالگی بر اثر بیماری سرطان فوت کرده است. برای مدتی ، وضعیت سلامتی او رو به وخامت بود و راهی بیمارستان شد و این باعث شد تعدادی از کنسرت های او ، قبل از مرگش لغو شود.

درگذشت منیره حمیدی

در زیر ویدیویی از فوت منیره حمیدی خواننده مشهور تونسی را می‌بینید:

منیره حمدی، خواننده تونسی ، متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۶۲ در بیجا است و اولین حضور او در صفحه نمایش از طریق برنامه باشگاه استعدادها رقم خورد. او علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشت و در تعدادی از مجموعه های تلویزیونی نیز حضور داشته است. او در جشنواره کارتاژ در سال ۲۰۰۱ حاضر شد و در سال ۲۰۰۵ یک اپرا متمایز و متفاوت با نام Dans de Violon را به اجرا درآورد.

درگذشت خواننده مطرح منیره حمیدی در برنامه

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *