ببینید: عکس جدید آناهیتا همتی کولاک کرد! +[تصویر جدید از آناهیتا همتی با هوادارش]

عکس جدید آناهیتا همتی که در دل طبیعت گرفته است، در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

به تازگی عکسی از آناهیتا همتی در دل طبیعت منتشر شده است که به شدت پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر عکس آناهیتا همتی در طبیعت همراه ما بمانید.

عکس جدید آناهیتا همتی

جدید ترین عکس آناهیتا همتی

به گزارش منابع خبری:

اخیرا آناهیتا همتی بازیگر ایرانسی، عکسی از خود در دل طبیعت زیبای ایران در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید تیپ جدید آناهیتا همتی در طبیعت را مشاهده کنید:

عکس جدید آناهیتا همتی
عکس جدید آناهیتا همتی

بیشتر بخوانید:

ببینید: عکس تولد آناهیتا همتی کولاک کرد! +[تصاویر لو رفته از عروسی آناهیتا همتی]

ببینید: بلای وحشتناکی که آلودگی هوا بر صورت آناهیتا همتی آورد! [+عکس]

تصویر جدید از آناهیتا همتی با هوادارش

تصویر پرحاشیه از آناهیتا همتی در کنار طرفدارانش

جدیدا تصویری از آناهیتا همتی در کنار هوادار کودکش پخش شده که استایل او مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. اخیرا خبر ازدواج او سر زبان بسیاری از مخاطبین است. دیروز همسر او به مناسبت ازدوجشان پست عاشقانه‌ای در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

“وقتی که #من #ما شدیم”

تصویر جدید از آناهیتا همتی با هوادارش
تصویر پرحاشیه از آناهیتا همتی در کنار طرفدارانش

عکس جنجالی آناهیتا همتی همراه با طرفدارش

در ادامه تصویر پرحاشیه از آناهیتا همتی در کنار طرفدارانش خواهید دید:

تصویر جدید از آناهیتا همتی با هوادارش
عکس جنجالی آناهیتا همتی همراه با طرفدارش

آناهیتا همتی به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم‌آباد، بهشهر و لنگرود هم سکونت داشته‌ است. همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده‌ است که در سال ۱۳۷۶ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

استوری جنجالی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی، متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همتی به تازگی با انتشار استوری جدید و جالب در اینستاگرام غوغا به پا کرد. او در این استوری با انتشار تصویری جالب نوشت:

امروز نون قلبمو خوردم.

تصویر جدید از آناهیتا همتی با هوادارش
تصویر جدید از آناهیتا همتی با هوادارش

عکس جدید آناهیتا همتی

در ادامه می‌توانید جدیدترین استوری آناهیتا همتی را ببینید:

تصویر جدید از آناهیتا همتی با هوادارش
عکس جنجالی آناهیتا همتی همراه با طرفدارش, تصویر پرحاشیه از آناهیتا همتی در کنار طرفدارانش, عکس تازه منتشر شده از آناهیتا همتی و طرفدارش, جدیدترین استوری آناهیتا همتی, عکس جدید آناهیتا همتی, آناهیتا همتی در استوری جدیدش

او به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم‌آباد، بهشهر و لنگرود هم سکونت داشته‌ است. همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده‌ است که در سال ۱۳۷۶ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

او در سال 1374 با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده و اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود. او در سال 1381 در فیلم سینمایی قلب های نا آرام در کنار حمید خندان و شیلا خداداد به ایفای نقش پرداخت.>

پس از آن بازی متفاوتی در فیلم سینمایی یک جیب پر پول را به نمایش گذاشت. یک جیب پر پول با ژانری کمدی و به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال 1388 تولید شد. در نهایت
سریال طلسم شدگان آخرین کار تلویزیون وی در سال 1392 بود که از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت.

عکس تازه منتشر شده از آناهیتا همتی و طرفدارش

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس جدید آناهیتا همتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *