لایو عجیب حسین تهی با دختر جوان ؛ مادر به تهی میگه میای خاستگاری دخترم [+ویدیو]

تهی با دختر کرمانی لایو گذاشت. این ویدیو دست به دست می‌چرخد. برای تماشای ویدیوی هیجان انگیز از لایو عجیب حسین تهی با دختر جوان همراه ما باشید.

این روزها ویدیویی با مضمون لایو دختر کرمانی و حسین تهی منتشر شده که توجه کابران را به خودش جلب کرده است. دختر کرمانی و مادرش با تهی لایو گذاشتند. ویدیو تهی با دختر کم سن و سال کرمانی این روزها ترکاندند.

در ادامه شما را به تماشای ویدیویی از لایو عجیب حسین تهی با دختر جوان دعوت می‌کنیم.

بازخوانی آهنگ یاسان با صدای هایده توسط هوش مصنوعی [+ویدیو]

لایو عجیب حسین تهی با دختر جوان ؛ مادر به تهی میگه میای خاستگاری دخترم

مادر دختر به تهی توی لایو میگه میای خاستگاری دخترم

لایو عجیب حسین تهی با دختر جوان

 

به تازگی ویدیویی از تهی منتشر شده که با یک دختر جوان لایو گذاشته است. این دختر جوان در اینستاگرام دابسمش می‌سازد. تهی در لایو به او می‌گوید: دابسمشاتو دیدم قشنگه. اسم دختر ملیکاست و میگه باعث افتخاره منه دابسمشامو دیدی. بعد از ملیکا مادرش وارد لایو میشه و با خنده به تهی میگه میای خاستگاری دخترم؟

بعدش تهی با خنده میگه:

خاستگاری مادر هوادر تهی در لایو

ویدیو تهی و هوادارش در اینستاگرام

در زیر ویدیویی از تهی و طرفدارش را می‌بینید:

سید حسین موسوی با نام هنری حسین تهی متولد سال 1368 و بهمن ماهی می‌باشد. او زاده تهران اسـت و اصالتا اهل ملایر است، حسین تهی در شهر تهرانپارس زندگی کرده است ودر رشته مهندسی کامپیوتر درس خوانده.

جشن عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد! + [پیام ویدیویی سردار برای مراسم ازدواجش]

او در دوره نوجوانی به حرفه موسیقی وارد شد ودر استودیو خانگی‌اش آهنگ های خودرا ضبط و منتشر می کرده اسـت. در گفتگو ای از حسین تهی سوال شد: چرا در ماه محرم نذری می دهی و دوهل میزنی؟ او در پاسخ به این سوال گفت:

در سنین کودکی بـه بیماری سختی مبتلا شدم، ماه محرم بودو مـن در بیمارستان بودم. از خدا و امام حسین خواستم مرا خوب کنند و بـه طرز معجزه آسایی فردای آن روز خوب شدم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *