ببینید: خانه لاکچری نرگس محمدی جنجال به پا کرد

به تازگی عکسی از خانه لاکچری نرگس محمدی در فضای مجازی به انتشار رسیده که بازخورد بسیار گسترده‌ای بین کاربران شبکه‌های اجتماعی داشته است.

نرگس محمدی بازیگر ایرانی است که اخیرا تصویری از خانه نرگس محمدی به اشتراک گذاشته و عکس از خانه نرگس محمدی جنجال بسیاری به وجود آورده است.

خانه لاکچری نرگس محمدی

خانه لاکچری نرگس محمدی
عکس از خانه نرگس محمدی

نرگس محمدی، بازیگر سریال ستایش به تازگی اشعاری عاشقانه از امیر خسرو دهلوی را به همراه تصویری از خانه لاکچری‌اش در یک پست اینستاگرامی به نمایش گذاشت. او با انتشار این عکس نوشت:

جهان بی عشق سامانی ندارد

فلک بی میل دورانی ندارد

نه مردم شد کسی کز عشق پاکست

که مردم عشق و باقی آب و خاکست

چراغ جمله عالم عقل و دینست

تو عاشق شو که به ز آن جمله اینست

اگر چه عاشقی خود بت پرستیست

همه مستی شمر چون ترک هستیست

به عشق ار بت پرستی دینت پاکست

وگر طاعت کنی بی عشق خاکست…

فدای عشق شو گر خود مجازیست

که دولت را درو پوشیده رازیست

حقیقت در مجاز اینک پدید است

که فتح آن خزینه زین کلید است

عکس از خانه نرگس محمدی

در ادامه می‌توانید خانه نرگس محمدی را ببینید:

خانه لاکچری نرگس محمدی
عکس از خانه نرگس محمدی

نرگس محمدی، متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۴ در تهران زاده شد. وی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد. نخستین حضور جدی سینمایی وی، در فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود. بازی در فیلم آناهیتا و نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی ستایش موجب شهرت او شد. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

نرگس محمدی اصالتا اهل سراب در شهرستان تبریز است. وی در خانواده ای 5 نفره متولد شده و فرزند بزرگ خانواده است. مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود. سارا خواهر نرگس محمدی دکترای روانشناسی دارد و مانند نرگس محمدی در عرصه بازیگری فعالیت کرده است. نرگس محمدی وقتی 32 سال سن داشت در سال 1396 با علی اوجی از تهیه کنندگان و بازیگران ایرانی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *