پشت پرده شایعه نامزدی نرگس محمدی و سام درخشانی [+عکس]

به تازگی، حواشی زیادی بر سر خبر شایعه نامزدی نرگس محمدی و سام درخشانی منتشر شده که در ادامه به حواشی و بازتاب‌ها فراوان آن خواهیم پرداخت.

پس از اینکه برخی از خبرگزاری‌ها، عکس‌ها و مطالبی را تحت عنوان نرگس محمدی و نامزدی با سام درخشانی به انتشار رساندند، نامزدی کردن سام درخشانی با نرگس محمدی با عنوان یک شایعه، حوشیا زیادی را در رسانه‌ها به ثبت رساند.

شایعات ازدواج نرگس محمدی با سام درخشانی ، که بسیاری از خبرگزاری‌ها به آن پرداختند، یکی از مهم‌ترین اخباری بود که در چند روز گذشته، برای این دو سلبریتی پیش آمد.

شایعه نامزدی نرگس محمدی و سام درخشانی

شایعه نامزدی نرگس محمدی و سام درخشانی
نرگس محمدی و نامزدی با سام درخشانی

نرگس محمدی، بازیگر سینما و تلویزیون که اغلب او را به اسم ستایش و هنرنمایی در این سریال محبوب می‌شناسیم. او چندی پیش اعلام کرده بود که پیش از ازدواج با علی اوجی، مدت زمان کوتاه 10 هفته‌ای را با سام درخشانی نامزد بوده که به دلیل اختلاف سلیقه شدید، و اختلاف خانوادگی، با یکدیگر کنار نیامدند و سرانجام از همدیگر جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

خانه لاکچری نرگس محمدی جنجال به پا کرد

سام درخشانی و نرگس محمدی این دو بازیگر که برای تشویق و حمایت از تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی در قالب تیم هنرمندان به برزیل سفر کرده بودند به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

حمله سام درخشانی به تلویزیون جهت دفاع از برنامه کتاب باز

اما دیری نگذشت که هر دو این خبر را تکذیب کردند. اخیرا صحبتی از نرگس محمدی در فضای مجازی منتشر شده است که چالش‌های فراوانی داشته است. نرگس محمدی بیان کرده است که مدتی است که با سام درخشانی نامزد بوده‌اند.

نامزدی کردن سام درخشانی با نرگس محمدی

در ادامه می‌توانید تصویری از سام درخشانی و نرگس محمدی را ببینید:

شایعه نامزدی نرگس محمدی و سام درخشانی
شایعات ازدواج نرگس محمدی با سام درخشانی

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۴ در تهران زاده شد. وی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد. نخستین حضور جدی سینمایی وی، در فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود.

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ تهران مجری، بازیگر سینما، و تلویزیون اهل ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. از مهم‌ترین آثار او بازی در سریال آوای باران است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *