بهترین کمیک های ددپول محبوب ترین شخصیت مارول از نگاه فیگار

قرار است شما را با بهترین کمیک های ددپول محبوب ترین شخصیت مارول آشنا کنیم که این کمیک‌ها شامل ژانر‌‌های کمدی، اکشن هستند.

ددپول ممکن است یکی از کمدی‌ترین شخصیت‌های مارول باشد؛ اما بهترین کمیک های ددپول در حال حاضر کدامند؟ با توجه به اینکه Deadpool 3 تقریباً کارش به اتمام رسیده و تقریباً آماده برای فیلمبرداری است، طرفداران از آنچه رایان رینولد و هیو جکمن در انبار دارند به وجد آمده‌اند، به خصوص که ولورین پس از پنج سال دوباره به صفحه نمایش بزرگ بازخواهد گشت. در این میان، طرفداران جدید و قدیمی مجموعه ددپول در حال جستجوی به یاد ماندنی‌ترین کمیک‌های او در ابر 9 بوده‌اند.

بهترین کمیک های ددپول

برترین کمیک ددپول

در ادامه قرار است بهترین کمیک های ددپول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های ددپول
بهترین کمیک های ددپول

ددپول یکی از بدنام‌ترین و مهیج‌ترین شخصیت‌های مارول است، و بازیگر نقش او، رایان رینولدز، از دوران بازنشستگی بیرون بیاید تا یک بار دیگر در فیلم پنجه هایش را بزند. ما در ادامه بهترین کمیک های ددپول را پوشش داده‌ایم؛ از آغاز همه چیز در سال 1991، زمانی که فابیان نیکیزا و راب لیفلد با همکاری یکدیگر ضدقهرمان پر هرج و مرج را خلق کردند، تا نوشته دانیل وی با محوریت طنز از ددپول در سال 2008، وید ویلسون برخی از خنده دارترین خطوط تاریخ کتاب‌های مصور را داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی که برای مارول و دی سی نیستند

دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از Deadpool

The Circle Chase #1 – 4

بهترین کمیک های ددپول
برترین کمیک ددپول

The Circle Chase اولین کمیک سریالی انفرادی ددپول بود که به طور عمیق به داستان دوران او در طول آزمایش‌های Weapon X پرداخت و تراژدی زندگی او و پاسخ های طنز آمیزش به تمام اتفاقاتی که تاکنون برای او رخ داده است را نشان می‌دهد. خوانندگان همچنین بینشی از رابطه وید، اسلی‌بک قاتل و بهترین دوست ضدقهرمان، ویزل پیدا می‌کنند. بسیاری از ارجاعات کمدی عجیب و غریب و دیالوگ‌های طعنه آمیز صفحات را پر می‌کند و محبوبیت ددپول را در جامعه مارول تقویت خواهد کرد.

Deadpool Vs. Carnage

بهترین کمیک های ددپول
کمیک های جذاب ددپو

عاشقان ددپول و فرزندان ونوم، کارنیج، سرانجام در کمیک Deadpool vs. Carnage جزء محبوب ترین کمیک های ددپول است که داستان عالی را روایت می‌کند. وید با درک اینکه او بهترین مرد برای خنثی کردن همزیست شیطانی و مجری سریال کشتار ردنک اوست، به شکار می‌رود تا یک نبرد داشته باشد. این کمیک که به برخی از وحشیانه‌ترین جراحات ددپول در دست دشمنش مجهز شده است، این دو را در حالی که یکدیگر را از هم جدا می‌کنند و سخنان توهین‌آمیز و بداخلاقی از دهان هر دو بیرون می‌آید. هنگامی که دو هیولای تقریباً جاودانه با هم درگیر می‌شوند، هیچ راهی برای دور زدن از جراهت‌های خنده‌دار وجود ندارد؛ زیرا این دو بی نهایت یکدیگر را آزار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین سیمبیوت های مارول ؛ از ونوم و کارنیج تا نال، مظهر تاریکی

بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2024 (Marvel) و تمام دوران

Uncanny X-Force

بهترین کمیک های ددپول
خواندنی ترین کمیک ددپول

Uncanny X-Force که به‌خاطر برخی از بهترین تیم‌های Wolverine و Deadpool شناخته می‌شود، وقتی می‌بیند که X-Force اصلی به‌طور مخفیانه توسط خود جهش‌یافته به شش پنجه بازسازی شده است؛ اما این بار با مدیریت بهتری را بر روی خود دارد. تیم عملیات سیاه متشکل از Wolverine، Psylocke، Archangel و Deadpool در تلاش هستند تا تهدیدات موجودات جهش یافته را با جدیت از بین ببرند. با آماده شدن آپوکالیپس برای حمله، طنز تلخ ددپول داستان را از افسردگی خالص دور نگه می‌دارد که وقتی خود را به Archangel می‌رساند، مثال زدنی است.

بهترین اعضای مردان ایکس ؛ از پروفسور ایکس تا استورم و ولورین

Suicide Kings

بهترین کمیک های ددپول
جالب ترین کمیک های ددپول

ددپول که تصمیم می‌گیرد قبل از اینکه پانیشر و مرد عنکبوتی فرصت پیدا کنند تا تامب استون آنتاگونیست را تعقیب کند، ددپول نشان می‌دهد که چقدر یک جنگنده ماهر است، در حالی که شکار عاقلانه‌ای در برابر طعمه دیوانه‌اش رخ می‌دهد. وید که توماستون را یک “پانکا** گانگستای متعصب” خطاب می‌کند و دستش توسط یکی از خوک‌های وحشی تومستون گاز گرفته می‌شود که واقعا خواننده را عصبانی می‌کند.

شکسته شدن دیوار چهارم در اینجا زمانی اتفاق می‌افتد که خواننده را صدا می‌زنند تا قبل از سرد شدن برای شام پایین بیاید. Suicide Kings جالب ترین کمیک های ددپول بوده و بهترین مفهوم پادشاهان انتحاری می‌باشد که با ددپول به عنوان یک طنز صرف رفتار نمی شود، بلکه به طور فعال هوش خود را نیز به تصویر می کشد.

Cable & Deadpool

بهترین کمیک های ددپول
محبوب ترین کمیک های ددپول

به همان اندازه که خنده دار است، Cable & Deadpool دو ضدقهرمان را دنبال می کند که به دنبال یک هدف هستند، معروف به “Facade Virus” هستند. در حالی که وید توسط کلیسای وان جهانی استخدام شد تا یک بیوتوکسین از شرکت داروسازی Sunic بدست آورد؛ ولی کیبل در راه است تا آن را به هر قیمتی از بین ببرد. با خشونت جلب توجه و مشاجره‌های خنده‌دار بین ددپول و کیبل در حین رویارویی، مردان به آرامی جدایی ناپذیر می‌شوند و تنها سفرهایشان در یکی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فیلم ها و سریال های مارول را چگونه ببینیم؟ + [ترتیب دیدن]

دانلود پرطرفدارترین فیلم و سریال مارول در سال 2021 و 2022

Hawkeye Vs. Deadpool

بهترین کمیک های ددپول
کمیک های جذاب ددپول

وقتی در هالووین، دکتر لوسک شستشوی مغزی می‌کند، merc with a mouth و the bow-wielding hero به هم برخورد می‌کنند که فایل‌های خصوصی SHIELD توسط یک هکر به سرقت می‌رود. اطلاعاتی که در یک درایو انگشت شست آپلود شد و سپس در کیسه آب نبات ددپول انداخته شد، اطلاعاتی می‌باشد که وید به آن نیاز دارد زیرا دخترش در خطر است. Hawkeye برای دستیابی به فایل‌های ضدقهرمان فرستاده می‌شود و متوجه می‌شود که ددپول توسط مردان شستشوی مغزی که لباس‌هایی مانند قهرمانان مارول به تن دارند مورد حمله قرار می‌گیرد.

Deadpool By Daniel Way

بهترین کمیک های ددپول
خواندنی ترین کمیک ددپول

این کمیک جزء خواندنی ترین کمیک ددپول است که ددپول دنیل وی که شخصیت ضدقهرمان پر هرج و مرج را به شخصی تبدیل می‌کند که چیزی بیش از جنون و جناس نمی‌پسندد که با دعوای عظیمی بین او و ولورین شروع می‌شود. با چرخش‌های زیادی که اسکرول‌ها به زمین حمله می‌کنند، سپس وید با صاعقه‌های آزبورن ایجاد درگیری خواهد کرد. هر شخصیتی که ددپول با آنها تعامل می‌کند، نمایش فوق‌العاده‌ای از شادی مداوم را به ارمغان می‌آورد که شما را سرگرم می‌کند و در هر موضوع تیکه و طعنه‌هایی را دارد.

بیشتر بخوانید:

دفعاتی که شخصیت های مارول بدنشان را عوض کردند ؛ از مرد عنکبوتی تا ولورین

بهترین کمیک های ولورین ؛ شروری که تبدیل به ابرقهرمان شد

Deadpool #11 By Joe Kelly

بهترین کمیک های ددپول
جالب ترین کمیک های ددپول

اگرچه نسخه جو کلی از ددپول در انتهای طیف تاریک‌تر و جدی‌تر قرار دارد؛ اما همچنان شامل لحظات احمقانه شخصیت است. هنگامی که تهدید نقابدار و آل کور تلپورت می‌‍کنند، با یک ناهنجاری خنده‌‎دار عجیب و غریب استقبال می‌‍شوند. وید و آل که به طور غیرمنتظره ای به گذشته سفر می‌کنند و به دنبال یک راسو جوان می‌گردند تا کمربند دوربری خود را تعمیر کند و از آن برای جعل هویت پیتر پارکر استفاده کند تا آینده را تغییر ندهد. همانطور که اکثر افراد می‌توانند تصور کنند، این از بسیاری جهات به ویژه در مورد کوتاهی موی نورمن آزبورن به طرز ظالمانه‌ای خنده دار است.

Dead Presidents

بهترین کمیک های ددپول
محبوب ترین کمیک های ددپول

هنگامی که SHIELD ماموریت هایی را تعیین می‌کند که برای آن‌ها و انتقام جویان بسیار عجیب و غریب یا از نظر سیاسی حساس هستند، آن‌ها به یکی از بهترین مزدوران مارول کامیکس، ددپول سپرده می‌شوند. این بار، کمدین زرشکی با دشمنانی که هیچ کس ندیده بود روبه رو می شود که این کمیک جزء کمیک های جذاب ددپول قرار گرفته است. وید در حالی که با تمام رؤسای جمهور زامبی ایالات متحده مبارزه می‎‌کند، در جستجوی مشروعیت است و گذشته آمریکا را یکی پس از دیگری سلاخی می‌ند. انبوهی از جنایات دیوانه وار، جناس و بازی با کلمات به گونه‌ای متوجه خواننده می‌شود که فقط ددپول می تواند ارائه دهد.

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

Spider-Man & Deadpool

بهترین کمیک های ددپول
بهترین کمیک های ددپول

با ضربه زدن به لایه عمیق تری از دو شخصیت محبوب مارول این کیمک جزء برترین کمیک ددپول است که مرد عنکبوتی و ددپول، تلاش انسان عنکبوتی برای ایجاد تعادل بین وظایف خود به عنوان یک انسان دوست و مدیر عامل و وظایفش به عنوان قهرمان نقابدار نیویورک، به تصویر کشیده می‌شود. در همین حال، ددپول همچنان با اشتیاق خود برای احترام مبارزه می‌کند و مرد غم انگیز را در زیر نمایش کمدی خود به نمایش می‌گذارد. با متعادل کردن این موضوع، سریال کمیکی Spider-Man & Deadpool به طرز حیرت انگیزی متوجه رابطه هیستریک بین مردان شوخ و ماجراهای مشترک آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قدرتمندترین نسخه های مرد عنکبوتی در کمیک های مارول

خفن ترین و بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های ددپول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *