اجرای آهنگ احمد سولو توسط یک خواننده آذربایجانی [+ویدیو]

احمد سولو یکی از خوانندگان محبوب و پرطرفدار ایرانی است که اخیراً ویدیو اجرای آهنگ احمد سولو توسط یک خواننده آذربایجانی منتشر شد.

اخیراً ویدیویی تحت عنوان آهنگ احمد سولو به زبان ترکی منتشر شد که نسخه آذری آهنگ احمد سولو را نشان می‌دهد. در پی اجرای آذری آهنگ احمد سولو ، شایعاتی وحود دارد که می‌گویند او شکایت بین المللی خود را از این خواننده تنظیم کرده است. بازخوانی آهنگ احمد سولو توسط این خواننده ترکی، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشته است و واکنش‌های مختلفی نسبت به آن وجود دارد.

اجرای آهنگ احمد سولو توسط یک خواننده آذربایجانی

آهنگ احمد سولو به زبان ترکی

اجرای آهنگ احمد سولو توسط یک خواننده آذربایجانی
اجرای آهنگ احمد سولو توسط یک خواننده آذربایجانی

احمد سلو خواننده محبوب ایرانی می باشد. احمدرضا شهریاری متخلص به احمد سلو متولد یازده آبان 67 می باشد. احمد سلو از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و از سن 18 سالگی وارد عرصه موسیقی شد. حمدرضا شهریاری از سال 84 آهنگسازی را به صورت آکادمیک فرا گرفت و از سال 86 شروع به کار حرفه ای در این زمینه کرد. در این مدت مشغول به تنظیم و اهنگسازی برای خوانندگان مختلفی بود تا اینکه سال 88 خودش علاقه به خوانندگی پیدا کرد و شروع به ساختن موزیک برای خودش کرد.

نسخه آذری آهنگ احمد سولو

در ادامه می‌توانید اجرای آذری آهنگ احمد سولو را ببینید:

میمیرم، زخم کاری، آخرین بار، بی خداحافظ، و هنوزم دوست دارم از جمله قطعاتی بود که از احمد سلو منتشر شد و توانست مورد توجه قرار بگیرد. تا اینکه در سال ۹۱ اولین قطعات خود را پخش کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد و در سال 92 با‌ قراردادی که با شرکت آوای مهر میهن بست تولید اولین آلبوم رسمی خودش را آغاز کرد. ‌پس از اخذ مجوزهای لازم از مرکز موسیقی وزارت ارشاد آلبوم اولش به نام ،«اخرین بار» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

هنرمندانی چون بهزاد مهدوی بخش، مهدیه عرب، مجید جوان، فریبرز خاتمی و… از جمله هنرمندانی هستند که در تهیه و تولید این آلبوم نقش داشته اند. به گفته خودش فعالیت او درزمینهٔ تولید موسیقی به ۱۸ سالگی برمی‌گردد. فعالیت احمد سلو در دنیای موسیقی محدود به خوانندگی نبود بلکه آهنگساز حرفه‌ای نیز بود؛ احمد سلو یا همان احمدرضا شهریاری در سال‌های ۸۳ و ۸۴ شروع به یادگیری موسیقی به‌صورت آکادمیک کرد و در محضر استادان زیادی موسیقی را فراگرفت.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *