اتفاق عجیب در کنسرت معین [+ویدیو]

معین یکی از خوانندگان ایرانی در سبک پاپ است که اخیراً ویدیویی تحت عنوان اتفاق عجیب در کنسرت معین منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

به تازگی ویدیویی تحت عنوان سوتی معین در کنسرت در فضای مجازی منتشر شد که آب خوردن معین در کنسرت را نشان می‌دهد. ویدیو اشتباه معین در کنسرت یکی از ویدیوهای وایرال در فضای مجازی است.

اتفاق عجیب در کنسرت معین

سوتی معین در کنسرت

اتفاق عجیب در کنسرت معین
آب خوردن معین در کنسرت

نصرالله معین نجف‌آبادی متولد ۲۹ دی ۱۳۳۰ که با نام هنری معین شناخته می‌شود، خوانندهٔ موسیقی پاپ و سنتی ایرانی ساکن لس‌آنجلس است. او از ۱۸سالگی فعالیت خود را در موسیقی و آواز آغاز کرد و مدتی نیز از آموزش‌های هنرمندانی چون تاج اصفهانی و حسن کسایی بهره برد. نخستین ترانهٔ رسمی او، قطعه‌ای به نام «یکی را دوست می‌دارم» بود که در سال ۱۳۵۷ انتشار یافت و سبب شهرت او شد.

معین پس از وقوع انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ایران و در نتیجهٔ اعمال محدودیت‌هایی بر روی فعالان عرصهٔ موسیقی، به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا فعالیت خود را با انتشار نخستین آلبوم رسمی خود به نام «می‌پرستم» پی گرفت.

سوتی معین در کنسرت

در این ویدیو معین طی یک اشتباه جالب برای آن خوردن به پشت صحنه می‌رود و از آهنگ عقب می‌ماند.

در ادامه می‌توانید اشتباه معین در کنسرت را ببینید:

عموم آثار شنیده‌شده از معین، حاصل همکاری‌های او با دیگر هنرمندان مهاجر ایرانی است. او در کارنامهٔ هنری خود، ۲۶ آلبوم رسمی ثبت کرده‌است که آخرین آن، «ماندگار» نام دارد و در سال ۱۳۹۸ منتشر شد. معین تاکنون برنامه‌های متعددی در تالارهای مطرح جهان از جمله «تالار یونیورسال» و تالار روباز «گریک تئاتر» لس آنجلس، و «خانهٔ اوپرا دبی» اجرا کرده‌است. وی در رشتهٔ موسیقی تحصیل کرده است.

معین در روز جمعه ۲۹ دی ۱۳۳۰ در نجف‌آباد واقع در استان اصفهان در خانواده‌ای مذهبی و از نظر مالی در سطح متوسط و پرجمعیت به دنیا آمد. معین هفتمین فرزند خانواده‌اش است. او در دوران نوجوانی و جوانی قرآن را با صوت و اشعار و غزلیات شعرای بزرگ را می‌خواند و در همان دوران با دوستان خود در مجالس شادمانی برنامه‌های بسیاری در شهر خود و دیگر شهرهای استان اصفهان اجرا می‌کرد.

وی از دوران کودکی علاقهٔ خود را به آواز نشان داد. معین در سن ۱۸ سالگی فعالیت خود را آغاز کرد و مدتی نیز از آموزش‌های برخی استادان موسیقی ایرانی همچون تاج اصفهانی و حسن کسایی بهره برد. از سال ۱۳۴۹ تا ۱۳۵۷ در رادیو اصفهان و هتل عباسی اصفهان و کاباره هزار و یک شب به اجرای برنامه مشغول شد.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *