کیت بلانشت جایزه کن خود را به زهرا امیر ابراهیمی تقدیم کرد [+عکس]

اخبار مراسم کن، اخیراً دنیای رسانه را تحت تسخیر خودش گرفته و یکی از اخباری که وایرال شد، اهدای جایزه کیت بلانشت به زهرا امیر ابراهیمی بود.

مراسم کن، شب گذشته شاهد اقدام جالب کیت بلانشت برای زر امیر ابراهیمی بود که در نهایت با هدیه کیت بلانشت به زر امیر ابراهیمی ختم شد و بازتاب‌های گسترده‌ای را نیز کسب کرد.

تقدیم کردن جایزه کن زهرا امیر ابراهیمی ، از مهم‌ترین و جالب‌ترین اتفاقات روز گذشته جشنواره کن بود که در رسانه‌های زیادی، سروصدا برپا کرد.

اهدای جایزه کیت بلانشت به زهرا امیر ابراهیمی

کیت بلانشت جایزه کن خود را به زهرا امیر ابراهیمی تقدیم کرد

اهدای جایزه کیت بلانشت به زهرا امیر ابراهیمی
اقدام جالب کیت بلانشت برای زر امیر ابراهیمی

کیت بلانشت روز جمعه شب در مهمانی در فستیوال فیلم کن به میزبانی ورایتی، جایزه «پدیده نوظهور» بازیگری را به زر امیر ابراهیمی داد. این بازیگر، ابتدا با پای برهنه، در اقدامی برای حمایت از زنان سرتاسر دنیا، به فرش قرمز آمد و در ادامه، این ستاره بزرگ سینما که برای اهدای جایزه هنرمندان پیشرو و نوظهور انتخاب شده بود، جایزه را به زهرا امیر ابراهیمی داد.

بیشتر بخوانید:

استایل هانده ارچل در جشنواره کن 2023

تشویق جانی دپ در افتتاحیه جشنواره فیلم کن

زهرا امیرابراهیمی که هنگام دریافت جایزه احساساتی شده بود، دستان کیت بلانشت را بوسید که در رسانه‌های ایرانی، این اقدامش، جنجال‌های زیادی را برای او آفرید. زهرا امیر ابراهیمی، یکی از بازیگران ایرانی می‌باشد که در چند سال گذشته، تأثیر زیادی در صنعت سینما داشته است.

او پس از خروج از ایران، حرفه‌ای خود را در فرانسه دنبال کرد و در تئاتر رؤیای طاهرگان خاموش به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخت.

هدیه کیت بلانشت به زر امیر ابراهیمی

اهدای جایزه کیت بلانشت به زهرا امیر ابراهیمی
تقدیم کردن جایزه کن زهرا امیر ابراهیمی

زر امیرابراهیمی که نام اصلی‌اش زهرا امیرابراهیمی می‌باشد متولد ۱۸ تیر ۱۳۶۰، بازیگر ایرانی است. بی‌بی‌سی در سال ۲۰۲۲ او را یکی از ۱۰۰ زن الهام‌بخش و اثرگذار در جهان معرفی کرد.

او در ایران و در ابتدای دهه 80 خورشیدی، با بازی در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله نرگس به شهرت رسید. امیرابراهیمی در میانه دهه، به فرانسه مهاجرت کرد و برای بازی در فیلم عنکبوت مقدس برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ شد. روز گذشته نیز، اهدای جایزه کیت بلانشت به زهرا امیر ابراهیمی باعث شد تا این بازیگر، یک جایزه دیگر بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *