ویدئو بیینید: پخش صدای هایده در سریال رهایم کن

به تازگی پخش صدای هایده در سریال رهایم کن بسیار مورد توجه واقع شده و بازخوردهای بسیاری در فضا و رسانه‌های اجتماعی داشته است.

سریال رهایم کن سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌ حسینی است که اخیرا پخش شدن آهنگ هایده در سریال رهایم کن جنجالی شده و پخش صدای هایده رهایم کن با استقبال فراوان مخاطبان این سریال همراه بوده است.

پخش صدای هایده در سریال رهایم کن

پخش صدای هایده در سریال رهایم کن
آهنگ هایده در سریال رهایم کن

این سریال به نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد. محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند که هر جمعه ساعت۸ از شبکه خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

آهنگ هایده در سریال رهایم کن

در ادامه می‌توانید آهنگ هایده در سریال رهایم کن را ببینید:

سریال درباره‌ی دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم(محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، مارال(هدی زین‌العابدین) است. درحالی‌که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت نغمه(آزاده صمدی) همسر سابق حاتم، در میان اهالی سیاه‌رود وجود دارد، مارال می‌فهمد جان برادرش یونس(یوسف تیموری) در خطر است.

حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چندسالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده‌ است. با بازگشت هاتف به سیاه‌رود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *