ویدیو : خجالت کشیدن ابوالفضل پورعرب به خاطر حرف های جناب خان

به تازگی ویدیوی از خجالت کشیدن ابوالفضل پورعرب به خاطر حرف های جناب خان در فضای مجازی فارسی پخش شده که بسیار دیدنی می باشد.

اخیرا ویدیویی ار خجالت ابوالفضل پورعرب در فضای مجازی پخش شده که بسیار سرگرم کننده و جذاب می‌باشد. در ادامه ویدویی از خجالتی بودن ابوالفضل پورعرب خواهید دید.

خجالت کشیدن ابوالفضل پورعرب

خجالت کشیدن ابوالفضل پورعرب
شرم ابوالفضل پورعرب”

به تازگی ویدیویی از خجالت ابوالفضل پورعرب در فضای مجازی وایرال شده که در برنامه “خندوانه” رامبد جوان با حضور جناب خان است. گویا جناب خان شوخی‌های بسیاری با اقای شرم ابوالفضل پورعرب میکند که باعث خجالتی شدن او می‌شود .ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما و تلویزیون در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت:

“آنهایی که امسال به جشنواره نیامدند به هر دلیلی جوانند؛ ما هم از این اشتباهات کرده ایم.”

ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون گفت:

“من امیدوارم و آرزو دارم شما هم مثل من با اتفاقات خوبی که در این سالن افتاده، خوشحال باشید. خوشحالم که در سطح جامعه یک همدلی می‌بینیم که به مردم عزیز و هنرمندانی که جشنواره را داوری کردند و مسئولانی که در شرایط سخت آن را برگزار کردند، دیده می‌شود. آنها با این همدلی باعث شدند که دشمنان ما موفق نشوند به ما بخندند.”

خجالت ابوالفضل پورعرب

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خجالتی بودن ابوالفضل پورعرب را ببینید:

ابوالفضل پورعرب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم ضمن اشاره به درخواستش در برنامه زنده تلویزیون که در شب یلدا از تلویزیون پخش شد، گفت: من کوچک‌تر از این حرف‌ها هستم که بخواهم به بزرگان حرفی بزنم، اما امروز بسیار خوشحالم که خانواده‌هایی به واسطه این لطف مقام معظم رهبری خرسند شده‌اند.

پورعرب در ادامه تاکید کرد:

“امروز بدون تردید با اعلام خبر موافقت رهبری، بخشی از جامعه از این عفو به آرامش می‌رسد.”

این هنرمند پیشکسوت همچنین به این نکته اشاره کرد: البته بنده در برنامه شب یلدای تلویزیون دو مورد را مطرح کردم که یکی مربوط به همین عفو عمومی بود که امروز اتفاق افتاد اما نکته دیگری که مطرح کردم درباره آشتی ملی بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *