تصویر ناصر ملک مطیعی در بیمارستان قبل از مرگش ؛ بازیگر قبل انقلاب [+ویدیو]

عکس هایی از ناصر ملک مطیعی در بستر بیماری دست به دست می‌چرخد. در ادامه برای تماشای عکس ناصر ملک مطیعی در بیمارستان قبل از مرگش همراه بمانید.

عکس غمگین ناصر ملک مطیعی قبل از مرگ ناراحتی کاربران را به دنبال داشت. تصاویر غم انگیز مرد خاطره ساز سینما در بستر بیماری دل همه را به درد آورده است. عکس آقای بازیگر لحظاتی قبل از مرگش بسیار ناراحت کننده است. شما را به دیدن تصویر ناصر ملک مطیعی در بیمارستان قبل از مرگش دعوت می‌کنیم.

پخش مستند ناصر ملک مطیعی و اعتراض پسرش

تصویر ناصر ملک مطیعی در بیمارستان قبل از مرگش ؛ بازیگر قبل انقلاب

ناصر ملک مطیعی قبل از فوت کردن

تصویر ناصر ملک مطیعی در بیمارستان قبل از مرگش

با تصاویری که از لحظات قبل فوت بازیگر قدیمی سینما منتشر شده که بسیار برای اهالی سینما و تلویزیون غم انگیز است. زنده یاد ناصر ملک مطیعی در 5 خرداد ماه سال 1397 به دلیل نارسایی کلیه در بیمارستان بستری شد و به علت تنگی نفس درگذشت.

به تازگی پسر ناصر ملک مطیعی به منتشر کردن مستند زندگینامه وی واکنش نشان داده و گفته:

آن موقع که پدرم زنده بود و می‌خواست حرفی از او در رسانه زده بشه هیچ کاری نکردید. الان هم نمی‌خوام کوچک‌ترین چیزی از پدرم منتشر کنید.

عکس عاشقانه ناصر ملک مطیعی اشک همه را درآورد [+تصویر]

ناصر ملک مطیعی با خانمی به نام مهین ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری به نام امیرعلی و دختری به نام شیرین بود. گفته می‌شود آن‌ها زندگی عاشقانه‌ای داشتند و او پس از مرگ همسرش تا آخرین لحظه مرگش تن به ازدواج مجدد نداد.

تصاویر ناصر ملک مطیعی یک هفته قبل از مرگش

پس از مرگ ناصر ملک مطیعی خانم گوهر خیر اندیش ویدیویی از یک هفته قبل از فوت ایشان منتشر کرده که در زیر تصاویری از بازیگر قبل انقلاب قبل از درگذشت را مشاهده می‌کنید:

 

 

ناصر ملک مطیعی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی قبل از انقلاب در پنجم خرداد ماه سال ۱۳۰۹ در تهران متولد شد. پس از انقلاب ۱۳۵۷ و تغییر قوانین مربوط به سینمای ایران، او هم، مانند فردین و بهروز وثوقی، جایی در سینمای پس از انقلاب نداشت و نتوانست به کار هنری خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *