پخش مستند ناصر ملک مطیعی و اعتراض پسرش

مستند ناصر ملک مطیعی و اعتراض پسرش از جمله حواشی این روزها به شمار می‌رود و بازخورد بسیاری در فضا و شبکه‌های مجازی به همراه خود داشته است.

خشم پسر ناصر ملک مطیعی از پخش مستند پدرش بعد از انتشار مستند ناصر ملک مطیعی در تلویزیون حواشی بسیاری به وجود آورده که پخش مستند ناصر ملک مطیعی و نارضایتی پسرش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مستند ناصر ملک مطیعی و اعتراض پسرش

مستند ناصر ملک مطیعی و اعتراض پسرش
خشم پسر ناصر ملک مطیعی از پخش مستند پدرش

به تازگی یک مجموعه مستند با عنوان خانه‌های نورانی با محوریت تبلیغ و ترویج روضه داری‌های سنتی ایران در مناسبت‌‌های خاص از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

این مستند در روزهای گذشته تصاویری از ناصر ملک مطیعی، بازیگر پیش از انقلاب را به همراه صحبت‌هایی از دوستان و چهره‌های معروف درباره او به روی آنتن برد؛ ولی با واکنش شدید امیرعلی ملک مطیعی، پسر این بازیگر فقید همراه شد که بعد از انقلاب ممنوع الکار بود.

خشم پسر ناصر ملک مطیعی از پخش مستند پدرش

مستند ناصر ملک مطیعی و اعتراض پسرش
خشم پسر ناصر ملک مطیعی از پخش مستند پدرش

امیرعلی ملک‌مطیعی فرزند این بازیگر در بخشی از یادداشت خود در واکنش به این اتفاق و با اشاره به جلوگیری از پخش دو گفتگوی ناصر ملک‌مطیعی از صداوسیما نوشت:

چطور وقتی ناصر ملک مطیعی زنده بود، نفس می‌کشید و منتظر دیدن گفتگوهایش در تلویزیون بود تصویرش را پخش نکردید؟ نامش را بر زبان نیاوردید؟ حالا که دق مرگش کردید تصویرش را پخش می‌کنید‌؟! به عنوان فرزند ناصر ملک مطیعی، به عنوان کسی که شاهد اشک های ناصر ملک مطیعی به دلیل رفتار ناجوانمردانه صدا و سیمای میلی با او بود، راضی نیستم حتی یک فریم از پدرم را در صدا و سیمایتان پخش کنید.

در سال ۹۶ جلوگیری از پخش دو گفتگوی ناصر ملک مطیعی در دو برنامه من و شما و دورهمی حواشی بسیاری به دنبال داشت و مدیران صدا و سیما عدم تایید حضور او را دلیل این تصمیم دانستند؛ مصاحبه‌هایی که با گذشت شش سال هنوز پخش نشده‌اند. ناصر ملک‌مطیعی پس از ۳۵ سال دوری از سینمای ایران، سرانجام در سال ۱۳۹۲ در فیلم نقش نگار ساخته علی عطشانی بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *