واکنش فرج علیپور به دستمزد بالای خوانندگان پاپ ؛ ده میلیون میگیرم [+جزییات]

فرج علیپور به دستمزد بالای خوانندگان پاپ واکنش نشان داد که حاشیه ساز شد. برای جزییات و عکس واکنش فرج علیپور به دستمزد بالای خوانندگان همراه ما باشید.

به دنبال عکس العمل خواننده لرستانی به دستمزد بالای خوانندگان این خبر در اینترنت منتشر شد. فرج علیپور از دستمزد خود بسیار ناراضی است و نسبت به آن واکنش نشان داده است. اعتراض فرج علیپور درمورد دستمزد بالای خوانندگان پاپ شنیدنی است.

در ادامه شما را به واکنش فرج علیپور به دستمزد بالای خوانندگان پاپ دعوت می‌کنیم.

ببینید: هوش مصنوعی به ترانه علیدوستی هم رحم نکرد! [+فیلم]

واکنش فرج علیپور به دستمزد بالای خوانندگان پاپ ؛ ده میلیون میگیرم

اعتراض فرج علیپور به دستمزد 200 میلیونی خوانندگان پاپ

واکنش فرج علیپور به دستمزد بالای خوانندگان

چهره پیشکسوت موسیقی لرستان به دنبال برگذاری کنسرتش در تهران نسبت به بی‌توجهی برخی مسئولان فرهنگی کشور اعتراضش را به موسیقی اقوام و نواحی نشان داد. فرج علیپور گفت:

دست هنرمندان موسیقی نواحی خالی است. باید بیایید و زندگی بزرگان و استاید این حوزه را از نزدیک ببینید. واقعا تاسف آور است. ما نداریم آقا جان با چه مفهومی باید این حرف را داد زد؟

ویدئوی سانسور نشده رقص غیر اخلاقی اکبر عبدی داخل بیمارستان را ببینید

همچنینی وی ادامه داد:

من بارها در جشنواره‌های مختلف دیدم مثلا برای چهره‌های پاپ موسیقی ایرانی دستمزدهای دویست میلیونی در نظر گرفتهاند و مشاهیر موسیقی نواحی ایران 10 میلیون تومان دستمزد می‌گیرند. این توهین آمیز و ناراحت کننده است. پول سالن نگیرید ما نداریم. همکاران من در برخی شهرستان ها کنسرت‌ها کوچکی برگذار کردند و چون توان مالی تبلیغاتی نداشتند و متضرر شدند و هزینه سنگین سالن را مجبور شدند بدهند و به دلیل مشکلات مالی صدمات زیادی خوردند بارها دیدم بزرگان زیادی قسم خورده اند که خاطر همین مشکلات دیگر کنسرت برگذار نمی‌کنند و این یعنی فاجعه.

اعتراض ناراحت کننده خوانده سنتی به دستمزد پایینش

واکنش فرج علیپور به دستمزد بالای خوانندگان

فرج علیپور در ۲۱ دی ماه ۱۳۳۸، خرم‌آباد متولد شد وی نوازنده کمانچه و و بداهه‌نواز موسیقی مقامی لرستان، خواننده و از چهره‌های مشهور موسیقی محلی لری است.

در صفحه‌های گرامافون «دختر دهاتی» و «کیزه و شو» با خوانندگی بهمن اسکینی ضبط شد. از دیگر آثار او می‌توان به مجموعه موسبیقی زیر اشاره کرد:

«تفنگ» و «دالکه» به خوانندگی رضا سقایی

یافته، آرزو و قدیم صیاد به خوانندگی بهمن اسکینی

حرف دل با صدای غلام رضا سبزعلی

گل باغ با صدای فضل اله صفاری

کنسرت موسیقی لری و بختیاری با صدای سیما بینا

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *