تصاویری جدید از اندام جذاب پاول دوروف خالق تلگرام !

پاول دوروف بنیان گذار و سازنده اپلیکیشن تلگرام است که اخیراً تصاویری جدید از اندام جذاب پاول دوروف خالق تلگرام در فضای مجازی منتشر شد.

پاول دوروف سازنده تلگرام و بنیان گذار این این اپلیکیشن پر طرفدار است. به تازگی عکسی در فضای مجازی تحت عنوان عکس جدید سازنده تلگرام منتشر شد که اندام جذاب و فیت پاول دوروف را نشان می‌دهد.

تصاویری جدید از اندام جذاب پاول دوروف خالق تلگرام

پاول دوروف سازنده تلگرام

تصاویری جدید از اندام جذاب پاول دوروف خالق تلگرام
پاول دوروف سازنده تلگرام

پاوِل والِریویچ دورُف متولد ۱۰اکتبر ۱۹۸۴ یک مهندس کامپیوتر اهل روسیه است. او یک کارآفرین است که بیشتر برای تأسیس شبکه اجتماعی وی‌کی و پیام‌رسان تلگرام شهرت دارد. پاول برادر کوچک‌تر نیکلای دورف است. از زمانی که در سال ۲۰۱۴ از سمت مدیرعاملی VK برکنار شدند، برادران دورف به عنوان شهروند سنت کیتس و نویس به سراسر جهان در تبعید خودخواسته سفر کردند.

در سال ۲۰۱۷، پاول به عنوان نماینده فنلاند به مجمع جهانی اقتصاد (WEF) رهبران جوان جهانی پیوست. طبق روزنامه رسمی دولت فرانسه، دورف در ۲۵ اوت ۲۰۲۱ شهروند فرانسه شد.

اندام جذاب و فیت پاول دوروف

در ادامه می‌توانید عکس جدید سازنده تلگرام را ببینید:

تصاویری جدید از اندام جذاب پاول دوروف خالق تلگرام
تصاویری جدید از اندام جذاب پاول دوروف خالق تلگرام

وی در اکتبر ۱۹۸۴ در شهر سن پیترزبورگ در کشور روسیه متولد شد، اما بیشتر دوران کودکی خود را در شهر تورین ایتالیا سپری کرد. پدر پاول والری دورف، زبان‌شناس بود و در ایتالیا کار می‌کرد. از نوجوانی علاقه زیادی به تکنولوژی داشت. او تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه ایتالیایی سپری کرد و بعد از اینکه در سال ۲۰۰۱ به روسیه برگشت، در دانشگاه سن پیترزبورگ شروع به درس خواندن کرد و در سال ۲۰۰۶ در رشته علوم زبان فارغ التحصیل شد.

در سال ۲۰۱۱ پس از انتخابات پارلمانی بحث‌برانگیز در روسیه، دولت خواستار حذف صفحات سیاسی مخالفان بر روی وی‌کی شد و دورف مخالفت کرد. در دسامبر ۲۰۱۳ دورف ۱۲٪ از سهام وی کی را به صاحب بزرگترین شرکت اینترنتی روسی فروخت. در روز اول آوریل ۲۰۱۴ دورف رسماً از شرکت وی‌کی استعفا داد. در روز ۱۶ آوریل ۲۰۱۴ دورف عملاً حاضر به انتقال داده‌های معترضان اوکراین به سازمان امنیتی روسیه نشد و در عوض بر روی صفحه رسمی وی‌کی خود پیامی پست کرد که این درخواست غیرقانونی بوده است.

در روز ۲۱ آوریل ۲۰۱۴، به عنوان مدیر عامل شرکت وی کی استخدام شد. بعدها دورف ادعا کرد که این شرکت به‌طور واضحی توسط متحدان ولادیمیر پوتین مورد نفوذ قرار گرفته بود. بعد از آن دورف روسیه را ترک کرد و اظهار داشت که او هیچ برنامه ای برای بازگشت ندارد و گفت این کشور در حال حاضر با کسب و کار اینترنتی سازگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *